Glenglen Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Jeg har en elektrisk feil på vinduene mine. Når man åpner dørene på cab / coupe skal vinduet hoppe et lite hakk opp og ned som alle sikkert vet. Dette gjør selfølgelig ikke min, noen som har vert borti feilen og vet hva som gjør dette? kanskje jeg slipper å bytte ut komplett vindusheis system på begge dører. håper på litt hjelp her lite bilde av problembarnet hehe
mabreivik Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 lukk døren selv om vinduet ikke heiser seg, ta av batteriet, vent en liten stund. prøv igjen;) hadde helt troll i systemet selv for ikke lenge siden. svenskeknappen funka ihvertfall for meg:)
Kennethe34 Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Feilen ligger trolig i mikrobrytere i låsekassa og/eller ytterhåndtaket. Du kan jo begynne med å sjekke sikringer og å demontere dørtrekket for å sjekke kontakter.
Glenglen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 takk for tips skal sjekke opp begge muligheter så fort regn, lyn og torden roer seg her i Tønsberg
Glenglen Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Var ikke så enkelt som svenskeknappen gitt får rive dørtrekkene fra hverandre i helgen. samme feil på begge sider forresten. hvis det har noe å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå