JarleMH Skrevet August 8, 2011 Skrevet August 8, 2011 Selger noen fine orginale 17" BMW felger, med sommerdekk! De står for tiden på min E46, men er orginalt til 5-serie. Passer fint til 3-serie også, men kan subbe nedi, om man har passasjerer bak, og kjører litt hardt på dumper. Dekkene som sitter på er av merket Kumho. Nok mønster til minst én sesong igjen. dekk dim: 235/45/17 på alle dekkene. Orginalpris på felgene er 12 000 kr. Felgene ser veldig fine ut, og er ikke kantkjørte. Kun noen små merker på venstre bakhjul. kan byttes mot felger med sommerdekk i dim. 205/50/17, 205/55/16, eller lignende. SOLGT Kan hentes i Ski (15 min syd for Oslo) Eventuel frakt kommer i tillegg (956 kr med Posten) småskader venstre bakhjul:
pedro Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Mener jeg hadde slike på E60ien! Da passer de vel ikke E39? P
JarleMH Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Mener jeg hadde slike på E60ien! Da passer de vel ikke E39?P Hei! Ikke sikker på om de passer E39, ettersom E39 har annerledes navdim.. Men innpresset er riktig for E39 (ET20) i følge denne tråden i alle fall: viewtopic.php?t=105375
JarleMH Skrevet August 26, 2011 Forfatter Skrevet August 26, 2011 Hva skal du ha for disse da ? bare å komme med et bud det, så skal jeg vurdere det
BruteForce Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Hei. Du skriver at felgene ikke er kantkjørte. På det øverste ser jeg noe som ligner kantskade.. Er dette møkk på felgen? Du nevner også "Passer fint til 3-serie også, men kan subbe nedi, om man har passasjerer bak, og kjører litt hardt på dumper". Har du subbet dekket i bakskjermen? Hvordan ser felgene ut på innsiden? Er det mye skitt som sitter fast? Er det skader/merker noe annet sted enn de merkene du viser på bildet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå