Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Kan noen bekrefte at disse ikke passer på E39?

Passer de på den så tar jeg de.

Jeg er usikker... men det er mulig at de passer, har hørt et sted at orginale bmw-felger pleier å passe alle 5-serier, siden de leveres med en ring på innsiden som kan tas inn eller ut.

De eneste tallene som ser relevante ut er "7,5x17 EH2" (står på baksiden av felgen) E39 har 74,1mm navdiameter mens alle andre har 72,6, visstnok.

Skrevet

Heisann.

Er 3000,- interessant ?

Skal til Oslo i morgen og kan evt. komme å hente dem i morgen ettermiddag

Er ikke sikkert jeg rekker å sjekke forumet igjen før jeg reiser tidlig i morgen tidlig - så send meg gjerne en mail om det er interessant.

Mvh,

Kenneth

Skrevet
Heisann.

Er 3000,- interessant ?

Skal til Oslo i morgen og kan evt. komme å hente dem i morgen ettermiddag

Er ikke sikkert jeg rekker å sjekke forumet igjen før jeg reiser tidlig i morgen tidlig - så send meg gjerne en mail om det er interessant.

Mvh,

Kenneth

Hei! Så dessverre ikke posten din før nå.. Men om du sier 3500 så kan du gjerne få dem for det. Skal du eventuelt til Oslo igjen i den nærmeste fremtid?

Skrevet

Hei,

Det ble sent i går før jeg posta, så ikke så rart om du ikke rakk å se den :)

Tar dem for 3500,- jeg. Skal til Oslo onsdag neste uke men kan evt. ta en tur til helgen. Eller, hvis du har mulighet til å møte meg et stykke på veien, så kan vi sikkert få til noe en ettermiddag i løpet av uka ?

mvh,

Kenneth

Skrevet
Hei,

Det ble sent i går før jeg posta, så ikke så rart om du ikke rakk å se den :)

Tar dem for 3500,- jeg. Skal til Oslo onsdag neste uke men kan evt. ta en tur til helgen. Eller, hvis du har mulighet til å møte meg et stykke på veien, så kan vi sikkert få til noe en ettermiddag i løpet av uka ?

mvh,

Kenneth

Kjempeflott! :) Har desverre ikke mulighet før lørdag.. Eller så kan vi eventuelt ta det til onsdag neste uke!

Skrevet

Ok, ikke noe problem. Kan vi ikke høres nærmere helgen for å se om Lørdag passer for oss begge ?

Tar kontakt via mail om det er ok.

Mvh,

Kenneth

Skrevet
Ok, ikke noe problem. Kan vi ikke høres nærmere helgen for å se om Lørdag passer for oss begge ?

Tar kontakt via mail om det er ok.

Mvh,

Kenneth

Den er grei! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...