Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hei. Du skriver at felgene ikke er kantkjørte. På det øverste ser jeg noe som ligner kantskade.. Er dette møkk på felgen?

Du nevner også "Passer fint til 3-serie også, men kan subbe nedi, om man har passasjerer bak, og kjører litt hardt på dumper". Har du subbet dekket i bakskjermen?

Hvordan ser felgene ut på innsiden? Er det mye skitt som sitter fast? Er det skader/merker noe annet sted enn de merkene du viser på bildet?

Hei!

Ja det er sant at det er en liten kantkjørings skade! (som jeg ikke hadde sett før nå) Men har ærlig talt ikke sett flere skader.

Ja, dekket har subbet i bakskjermen, men kun når jeg har kommet til en dump i relativt høy fart, og hatt to passasjerer bak. Hverken bakskjermen eller dekkene har tatt noen skade eller fått merker av dette.

Årsaken til subbinga er at felgene er ment for 5-serie (pga innpresset), men de har stått på bilen i en og en halv sesong uten problemer for øvrig!

Jeg har ikke prøvd å fjerne det av urenheter som er bak felgene, men det ser bare ut som det samme sorte støvet som kommer ellers på felgen etter lengre tids kjøring, og som går enkelt vekk ved en liten vask!

Av skader ellers, så er det noen små prikker rundt bolt-hullene men dette kommer første gang du tar hjulene av og på, og det syns ikke på en meters avstand. Felgene ser egentlig ut som på det nederste bildet, så lenge du er én meter unna så ser de nesten helt nye ut!

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...