skrokkis Posted August 8, 2011 Posted August 8, 2011 Hei! har en oljekjøler til e30 liggende i god stand. bilde kommer. Selges til førstemann med 500kr. Mvh Kristian S.
skrokkis Posted August 14, 2011 Author Posted August 14, 2011 500ink frakt fikk jeg bud på i stad, men synes det var litt lite så skal ha 500+frakt
tzrkriss Posted August 16, 2011 Posted August 16, 2011 skulle nok hatt en ny en gitt;) ganskje innklemy den andre:P
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now