Gå til innhold

S54B32 dyser - hvor mange cc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor store S54B32 dysene er? Prøvd å søke på Google en time nå uten å finne det ut. Mange på div forum som har spurt før men aldri fått svar ser jeg... BMW dele nr er 13647830975 hvis det hjelper noe.

Skrevet

OEM Part Numbers: 13647830975 ,bosch 0280156052 257cc/min @3bar 12.0 ohm etter de jeg kan finne på nett. syntes di virke litt små? :roll:

Skrevet

Det kan umulig stemme. Regner med de er rundt 350cc men vil vite litt mer nøyaktig så jeg vet hvor mye jeg har å gå på når jeg begynner å trimme litt.

Skrevet
Det kan umulig stemme. Regner med de er rundt 350cc men vil vite litt mer nøyaktig så jeg vet hvor mye jeg har å gå på når jeg begynner å trimme litt.

Nei der tar du feil, det stemmer hva takaasen sier.

Bmw har ikke overdimmensjonert dysene sine akkurat ;)

Skrevet

Jøss, det hadde jeg aldri trodd. Jaja, får handle nye dyser da. Skal kjøre med VANOS block-off og på E85 i første omgang. Etter hvert blir det kvasskam og 3.5 stroker kit med høykomp (rundt 13). Satser på godt over 400 hk når den er ferdig. Hvor store dyser bør jeg handle da?

Skrevet
Jøss, det hadde jeg aldri trodd. Jaja, får handle nye dyser da. Skal kjøre med VANOS block-off og på E85 i første omgang. Etter hvert blir det kvasskam og 3.5 stroker kit med høykomp (rundt 13). Satser på godt over 400 hk når den er ferdig. Hvor store dyser bør jeg handle da?

Regner med du skal kjøre datasprut da.

Og med E85 så ville jeg gått for noen 650cc (dette holder til 400hk skal du ha mere så må du ha større dyser)

Skrevet

Når skal du handle stroker kitt da ? Det har jeg også lyst på, men koster det ikke 60 lapper da ?

Ordet "kvass kam" hvem f fant på noe så harry navn. ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...