Marius321 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hei! Er en ganske ny bmw eier, så ikke helt inn i dette enda, så ikke slakt meg Men jeg har denne type navigasjon i bilen min nå (e60 2005 mod), platen er BMW business. Spørsmålet mitt er da, hvordan er mulighetene for ny plate? Vil gjerne ha kart, er det kart på de nyeste versjonene av business utgaven? Eller må jeg gå opp til professional? Kan den dvd-spilleren jeg har nå, ta professional? Takker for svar, eller evt linker på norsk/engelsk hvor jeg kan lese litt mer dette. (Prøvde litt på wikipedia, uten at jeg ble veldig mye smartere). -Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Fersk med E60 selv så kan ikke svare deg så mye. Men på nyere utgave av navi business får du også kart ja. Jeg har en -08 og den har kart. Jeg vet ikke om dette bare er å oppgradere software på en eldre og få, men det finnes det sikkert mange andre som vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius321 Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Vet ikke, tenkte jeg skulle ta å brenne ut et par forskjellige DVD'er når jeg kommer hjem igjen. Har ikke fått testet så mye, har vært på 2 ukers ferie. Så får vi se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Du har DVD med ny software også, ikke bare nyere kart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius321 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Nei, DVD'en som står i bilen nå er Business 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team leader Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Er det ikke bare å gå inn i menyen å trykke på kart så kommer det opp??? På min E65 730D fra 2003 kan jeg velge om jeg vil ha pil eller kart visning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius321 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Flere som har sagt det, men har ikke den muligheten tydeligvis. Har brent Navi business 2011 som jeg fant på gpsunderground til e60, på både DVD-r og DVD+r, men får at "medium cant be read". Så etter å ha surfet igjennom uttallige mange engelsk talende forum, har jeg sett at det lønner seg å få oppdatert iDrive, har funnet ut at jeg har versjon "1-06-03-510_051122" av iDrive på bilen, så var hos bavaria i dag og spurte hvor mye de skulle ha for å oppdatere til siste software på den. Så får gjøre det, prøve en brent versjon av Navi business igjen eller evt kjøpe original dvd'n fra bavaria. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Om du skal få det til må du nok oppgradere software til navi ja og ikke bare bytte plate. Til E39 og E46 er det mulig å laste ned slike oppgraderinger og gjøre de selv men aner ikke med E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå