Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet en E34 i en ok E36 320, har vel alltid hadd lyst på en slik siden en kompis hadde 3. Han startet med en 325i og endte med en Wildcatstylet M3 bygd av Tarjei på ss. Bilen startet ikke og etter elimineringsmetoden startet den når vi byttet svinghjulssensor :)

h5mpkaeko5vjczqmus8r.jpg

nvb8ntpx9vnpoae9yn4o.jpg

Etter kort tids kjøring kom ønsket om litt mer ull og ikke kun bæ... :D motoren som sto i var ikke 100% og en overhalt M50B25 blir nå flyttet over.

zlj7bzwajxdpi6lsoydi.jpg

Listene rundt vinduene var tadd av av forrige eier når han skulle legge film på bakrutene, og trødd på ](*,)

cy35in53rt40houzs0bb.jpg

skal prøve å sette dem på men de er høvelig ramponert..og jeg er redd det kommer til å bli stygt..

90vavmbliovns5khv9wi.jpg

Litt rust i hjulbuer, div småpjusk men skal nok få bil av det.

Skrevet
Der har du et knallgodt utgangspunkt til en meget pen Coupe :) Grattis :)

Takker :D

Må få nye lister, fikk dem på men de ble som jeg trodde. M3 replika fanger skal prøvemonteres.

Noen meninger om hvilke lykter jeg burde ha? Tenkte på sota lykter( ikke film eller spray).

Skrevet

Motor i bil 8) Nå kommer moroa med å skru resten på :D Så på de lyktene, fine men har hørt at det ikke er bra lys i dem.

Skrevet

Jeg hadde slike lykter på min gamle E36 sedan. Kan ikke huske at det var dårlig lys i de. Isåfall, monter xenon ;)

Skrevet

Skal ha xenon i langlys. Statens pengeinnkrevere ( politiet ) er så innmari gla i å spy ut bøter for xenon. Og vi har møttes før, så jeg prøver å terge dem minst mulig. Men dette blir helgebil, så utseende kommer først :D

• 1 month later...
Skrevet

Har motorproblemer. den går i "nødmodus"? . Har time i slutten av oktober for diagnose, men prøver jo litt selv. den ble bedre da vi byttet kamakselsensor, men kun til motor ble varm. Sist byttet vi tempratursensoren, da ble den og bra en liten stund. :(

Skal nevnes at lambda og svinghjulssensor er og byttet.

-Har kjøpt """M3" front, som skal lakkeres og klargjøres. Må ordne nye fester på den.

-Har kjøpt nye lister som ska være rundt vinduene.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...