hajm Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Byttet en E34 i en ok E36 320, har vel alltid hadd lyst på en slik siden en kompis hadde 3. Han startet med en 325i og endte med en Wildcatstylet M3 bygd av Tarjei på ss. Bilen startet ikke og etter elimineringsmetoden startet den når vi byttet svinghjulssensor Etter kort tids kjøring kom ønsket om litt mer ull og ikke kun bæ... motoren som sto i var ikke 100% og en overhalt M50B25 blir nå flyttet over. Listene rundt vinduene var tadd av av forrige eier når han skulle legge film på bakrutene, og trødd på skal prøve å sette dem på men de er høvelig ramponert..og jeg er redd det kommer til å bli stygt.. Litt rust i hjulbuer, div småpjusk men skal nok få bil av det.
bmwkizn Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Der har du et knallgodt utgangspunkt til en meget pen Coupe Grattis
hajm Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Der har du et knallgodt utgangspunkt til en meget pen Coupe Grattis Takker Må få nye lister, fikk dem på men de ble som jeg trodde. M3 replika fanger skal prøvemonteres. Noen meninger om hvilke lykter jeg burde ha? Tenkte på sota lykter( ikke film eller spray).
bmwkizn Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Jeg liker de sorte DEPO angel eyes lyktene jeg da. De som IKKE har fastmonterte blinklys
hajm Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Motor i bil Nå kommer moroa med å skru resten på Så på de lyktene, fine men har hørt at det ikke er bra lys i dem.
bmwkizn Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Jeg hadde slike lykter på min gamle E36 sedan. Kan ikke huske at det var dårlig lys i de. Isåfall, monter xenon
hajm Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Skal ha xenon i langlys. Statens pengeinnkrevere ( politiet ) er så innmari gla i å spy ut bøter for xenon. Og vi har møttes før, så jeg prøver å terge dem minst mulig. Men dette blir helgebil, så utseende kommer først
hajm Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Motor startet torsdag..har brukt bilen hver dag. Bra drag. Nå ska understell og front til pers.
Kennethe34 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Digg med 2,5 er som natt og dag sammenligna med 2litern Kjører du på 320 eksos? Anbefaler deg isåffal å oppgradere til 325/328 eksos!
hajm Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 ja, driver å leter etter 325 delebil..trenger flere deler..
KrHeLl Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Blir bra bil ut av dette Hvordan går det med prosjektet?
hajm Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2011 Har motorproblemer. den går i "nødmodus"? . Har time i slutten av oktober for diagnose, men prøver jo litt selv. den ble bedre da vi byttet kamakselsensor, men kun til motor ble varm. Sist byttet vi tempratursensoren, da ble den og bra en liten stund. Skal nevnes at lambda og svinghjulssensor er og byttet. -Har kjøpt """M3" front, som skal lakkeres og klargjøres. Må ordne nye fester på den. -Har kjøpt nye lister som ska være rundt vinduene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå