NosliW Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Tenkte jeg skulle prøve en tysker nå på sensommeren. Ikke noe spess påkostet, 19" rims og supersport dempere og coilovers pluss div småtteri. Grei ølbuss i varmen, blir nissan skyline iløpe av vinteren/vår'n så blir vel denne solgt iløpe av vintern tenker jeg. Noen bilder av damen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Veldig fin bil, men bakdekka må jo være på linje med hjulbuen, ikke innenfor. Det ser veldig rart ut når hjulbuen henger over hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NosliW Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Er noe som skjer med alle som senker bil så skjønner ikke helt hvorfor ikke det er pent? smaken som baken seff.. Hjulbuen bak er lengere ned en hjulbuen frem så automatisk ser bilen sirævva ut. Skal justeres ned mere frem pluss muligens 20" felger for å fylle hjulbuene litt mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Jeg synes den der vare grisetøff!!! Litt mer heving bak så er den perfekt, som en stasjonsvogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NosliW Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Jeg synes den der vare grisetøff!!! Litt mer heving bak så er den perfekt, som en stasjonsvogn! Skal mere ned frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Det så egentlig bare rart ut. Hjulene bør spaces litt ut, slik at felgkanten kommer lenger ut. Resten av bilen ser utrolig bra ut da! Digger interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 syns bilen ser jævlig rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå