NosliW Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Tenkte jeg skulle prøve en tysker nå på sensommeren. Ikke noe spess påkostet, 19" rims og supersport dempere og coilovers pluss div småtteri. Grei ølbuss i varmen, blir nissan skyline iløpe av vinteren/vår'n så blir vel denne solgt iløpe av vintern tenker jeg. Noen bilder av damen
Telcontar Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Veldig fin bil, men bakdekka må jo være på linje med hjulbuen, ikke innenfor. Det ser veldig rart ut når hjulbuen henger over hjula.
NosliW Posted August 9, 2011 Author Posted August 9, 2011 Er noe som skjer med alle som senker bil så skjønner ikke helt hvorfor ikke det er pent? smaken som baken seff.. Hjulbuen bak er lengere ned en hjulbuen frem så automatisk ser bilen sirævva ut. Skal justeres ned mere frem pluss muligens 20" felger for å fylle hjulbuene litt mere
hermanoo90 Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Jeg synes den der vare grisetøff!!! Litt mer heving bak så er den perfekt, som en stasjonsvogn!
NosliW Posted August 9, 2011 Author Posted August 9, 2011 Jeg synes den der vare grisetøff!!! Litt mer heving bak så er den perfekt, som en stasjonsvogn! Skal mere ned frem
Jan Tore Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 Det så egentlig bare rart ut. Hjulene bør spaces litt ut, slik at felgkanten kommer lenger ut. Resten av bilen ser utrolig bra ut da! Digger interiøret.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now