Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tenkte jeg skulle prøve en tysker nå på sensommeren. Ikke noe spess påkostet, 19" rims og supersport dempere og coilovers pluss div småtteri.

Grei ølbuss i varmen, blir nissan skyline iløpe av vinteren/vår'n så blir vel denne solgt iløpe av vintern tenker jeg.

Noen bilder av damen

eqrm8soxv7hfv32j8o71.jpg

8xgaewi52vuzub6cx50t.jpg

4pahtohjs67glz8fycs2.jpg

pg02haib6zwaj979pg3a.jpg

v1noj92cioqliq7026gm.jpg

hnenuaimfct8bdlif378.jpg

by1g48kgnosgsbkzs9ds.jpg

Posted

Er noe som skjer med alle som senker bil så skjønner ikke helt hvorfor ikke det er pent? smaken som baken seff.. Hjulbuen bak er lengere ned en hjulbuen frem så automatisk ser bilen sirævva ut. Skal justeres ned mere frem pluss muligens 20" felger for å fylle hjulbuene litt mere

Posted

Det så egentlig bare rart ut. Hjulene bør spaces litt ut, slik at felgkanten kommer lenger ut. Resten av bilen ser utrolig bra ut da! Digger interiøret.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...