Stene89 Posted August 9, 2011 Posted August 9, 2011 har for tiden mye å tenke på å har dermed ikke råd til å disponere lån på denne bilen. Mye bil for en grei penge, å har mange km igjenn. kmstand: 163000 førstegangsreg: 1999 totale eiere: 3 Skavanker: - litt rust på bagasjen, og i nedrekant passasjer dør. Ellers er bilen rustfri. Alt dette er overflate rust - en ørliten bulk i panser (kommer fra servoolje tanken, noen formening om hvorfor dette skjer?) - bør balansere felger på nytt Understeller er av typen FK, å er justerbare coilovers. Det sitter nye GS-Performance ventilerte skiver forran, med redstuff klosser forran. BBS CH Motorsport 8.5" Nankang 235/40/19 4stk gode vinterhjul med orginale Bmw alu felger følger med. Piggfrie Kan også nevne at radiator og viskosevifte er skiftet, samt ekspansasjonstank. Bilen fremstår som hel å pen generelt både inne og ute. Sort skinn innvendig, med Harman-Kardon soundsystem. Varmeseter forran, og 4x el.vinduer, samt takluke. Tlf: 47667816
Stene89 Posted August 10, 2011 Author Posted August 10, 2011 Da blir det montert nye topplager idag, å muligens balansering av felger.
Stene89 Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 haster med salg, sliter med lånet. så bumper denna.
Stene89 Posted August 11, 2011 Author Posted August 11, 2011 bilde update. dette er da det som er av rust. forresten, bilen ble meget behagelig å kjøre med nye topplager.
evi Posted August 11, 2011 Posted August 11, 2011 Oi.. Det på døra var litt ille.. Burde jo skifte skjerm, dør og bagasjelokk på den her for å få den strøken?
Stene89 Posted August 12, 2011 Author Posted August 12, 2011 skjerm? hvorfor bytte skjerm? det er jo bare å pusse litt ned å lakke? er jo ikke gjennomrustet. men hadde denne bilen vært 110% strøken, ville den heller ikke ligget til 115000,- det skjønner sikkert du å?
evi Posted August 12, 2011 Posted August 12, 2011 Jaja, selvsagt. Men er altfor ofte det kommer tilbake, selv om grunnarbeid er gjort skikkelig. Men det er en fin bil! Hadde jeg hatt pengene hadde jeg vært interessert!
Stene89 Posted August 12, 2011 Author Posted August 12, 2011 I mine øyne er dette en bil som er verdt mer en 115tusen om den er 110% strøken. ikke no ulyder i motor, gått lite (iforhold til mange andre eksemplarer) å pent interiør osv. Grunnen til at prisen er lav, er å bli kvitt den fort, da lånet tar meg igjenn. Å det veldi fort også. Er leit når man kjøper seg drifting prosjekt å trenger både det ene å det andre for å få ting til å gå rundt.
Guest Posted August 13, 2011 Posted August 13, 2011 byr 40 og en relativt strøken e46 318i, orientblau,div nylakkert og nye hvite m3 kopi hvite felger
Stene89 Posted August 13, 2011 Author Posted August 13, 2011 Rent salg dessverre. Å trur ikke den 318'n din er verdt gull:)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now