Johannes1993 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hei, tomgangen på min 97 modell 520 har blitt helt rar i det siste, den har alltid vært litt rar, men nå dauer den avogtil når e tar inn clutchen i fart, fordi turtalle går ned til 0. Dette skjer på tomgang når e står stille også. noen enkle måter å få skjekket dette selv om hva det er?
Bmwrob Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Tomgangsreg tror jeg er problemet... Men enkleste måte er en diagnose, er nok bare en sensor som har tatt kvelden.
Johannes1993 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 da får jeg vell bare ta en diagnose på Bavaria da, med mindre det er noen i nærheten av grimstad som kanskje har dette tilgjengelig?
Johannes1993 Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 nå har jeg fått tatt en diagnose, å det kom opp at the var: "Intake Air Temprature Sensor" Hvor er det denne står ? (Strektegning hadde vært fint =)
bjalle Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Luftmengdemåleren LLM sitter rett ved luftfilteret ditt,du ser en kabel koblet til plastrøret.Du kan jo prøve å legge den i rødsprit over natten for å se om den kun trengte en rens,ganske dyrt å kjøpe ny.En sprayflaske startgass er også fint å rense med(bruk hele flasken)
bmwkizn Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 Nøkker/fusker den når du kjører? Kan også være Veivakselsensor. Enig med de over her. Ta en diagnose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå