E36Driver Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 hei:) lurer på å selge min e36, planen var å gjøre den ferdig og bruke den, men selges pga litt lite tid til å gjøre den ferdig. den er en 318 is bil med en 320 motor i, motoren sveiv fint da jeg reiste på ferie i 2 uker, så hadde ikke sviv på den på 3 uker, tror det er pga kondens og dårlig bensin var lite bensin på den og når jeg reiste. pakninga på manifoilen lekker litt, så den må byttes. det er minimalt med rust på den, så trenger ikke mye rust behandling, er en liten flekk på den ene hjulbuen bak med rust. ellers var planen å sette inn del skinn interiør(stoler på bildet), har hele interiøret liggende. har og fram og bakfanger(orginale) liggende, har også m-tech skjørter og et sett med baklykter og sånn som følger med. har en del andre deler og som kan følge med. bare å kontakte meg hvis det er noe dere lurer på(48036483) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 kan også byttes mot en billig vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 29, 2011 Share Skrevet August 29, 2011 Selge interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet August 30, 2011 Forfatter Share Skrevet August 30, 2011 bil solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå