Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei:)

lurer på å selge min e36, planen var å gjøre den ferdig og bruke den, men selges pga litt lite tid til å gjøre den ferdig.

den er en 318 is bil med en 320 motor i, motoren sveiv fint da jeg reiste på ferie i 2 uker, så hadde ikke sviv på den på 3 uker, tror det er pga kondens og dårlig bensin var lite bensin på den og når jeg reiste. pakninga på manifoilen lekker litt, så den må byttes.

det er minimalt med rust på den, så trenger ikke mye rust behandling, er en liten flekk på den ene hjulbuen bak med rust.

ellers var planen å sette inn del skinn interiør(stoler på bildet), har hele interiøret liggende.

har og fram og bakfanger(orginale) liggende, har også m-tech skjørter og et sett med baklykter og sånn som følger med. har en del andre deler og som kan følge med.

bare å kontakte meg hvis det er noe dere lurer på(48036483)

9hgk7xo0k2d93tohx8ps.jpg

ku1pozw376gez2cepkl9.jpg

joajttyf0mulqaku6fxo.jpg

vexjm7duufgu0p9pi69h.jpg

ppafi6b53vh1uhedcbl6.jpg

ytojanxer34ks5oc3utq.jpg

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...