RobRob Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 God dag bimmers Da har jeg fått kjøpt meg ett nytt prosjekt etter at E30'n jeg hadde ble solgt. Bilen er en 535i, egentlig en 528i men er godkjent ombygd til 535i. Den har stått stille utenfor en bekjent i snart 2år men fant ikke ut at det var hans før for ca halv annen måned siden. spurte om han var interesert i å selge men fikk litt ymse svar så det ble med det, men nå for noen dager siden plinget det i telefonen min, hvor det stod at nå måtte den bort innen 5 dager og at den var til salgs for høyst bydende over 1000 nok så fikk den BILLIG. Bilen stod på plassen, hjemme dagen etterpå. Men over til bilen. Fikk besked at den ikke startet, at det mest sansynelig var bensinpumpen som var gåen. når bilen var fraktet hjem, fikk jeg satt på ett batteri og fant ut at bilen fikk både bensin og gnist, så den startet faktisk på første forsøk. gikk litt grumsette på tomgang så måtte holde den i live det første minuttet etter det gikk den av seg selv. plukket ut pluggene pusset bort litt sot, tok av fordeler lokket og pusset bort irr, etter det har den startet lett som bare det og gått av seg selv. Har ikke fått sett ordentlig under bilen enda men en av bekymringene mine når jeg så etter rust var jekkpungter, men de ser hele og pene ut, men har funnet to små hull i kanalen som skal sveises. Tanken med bilen er å rett og slett gi den litt kjærlighet. ordne det som er av rust og bytte litt slite/service deler. så dette blir som mange andre ett sakte gående prosjekt.
RobRob Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 sånn går det når man skal drive å slappe av på sjøen eller hva du drev med men du kan få skru litt på den mens jeg sveise på din
bmwkizn Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Hørtes ut som et skikkelig godkjøp det der Legg ut noen bilder av bilen da
RobRob Skrevet August 9, 2011 Forfatter Skrevet August 9, 2011 Da fant jeg ut hvordan jeg fikk opp bilder Så er her kommer noen få bilder, fikk ikke tatt flere fordi været ikke var enig med meg glasstakluke Fått glassblåst toplokket
Mjørgen Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 Fint utgangspunkt me en del grom deler:-) husk masse bilder det lika me:-D Lykke til med e28n!
gkw89 Skrevet August 9, 2011 Skrevet August 9, 2011 jeg var jo snill å lot deg kjøpe den da hehehe jeg har ikke mye sveising igjen nå da kun no småtteri og luftfilter-greiene...
Pedi Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Kjekt å se enda et E28 prosjekt der oppe i nord. Spesielt interiør, det må jeg si... HVIS du IKKE skal ha det i, er det muligheter for at jeg kan få kjøpe midtarmlenet foran? Med innfestninger osv?
Pernezz Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Kjekt å se enda et E28 prosjekt der oppe i nord.Spesielt interiør, det må jeg si... HVIS du IKKE skal ha det i, er det muligheter for at jeg kan få kjøpe midtarmlenet foran? Med innfestninger osv? Der oppe i nord Ivar..? Nittedal ligger rett utenfor Oslo... Skjerpings kompis
Pedi Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Å faen... Syns det sto Surnadal... Rett før leggetid, var nok sigen i øyelokka ja... (Ikke det at jeg visste hvor Nittedal var hen heller da )
RobRob Skrevet August 10, 2011 Forfatter Skrevet August 10, 2011 Pedi, armlene sitter fast på pasasjer stolen gitt og den tenkte jeg skulle få lov å bli sittende Flere og litt bedre bilder kommer så snart været blir litt bedre
316 Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Jesus, for en billig bil du har fått deg ! Fett interiør!
joachim sørlie Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hmft... Denne ville jeg ha.. Kjøper den av deg... Men grætis med ny bil da Og pedi, er liksom her i Nittedal det skjer, er mange bmw'er oppi her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå