Bchris Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Hei! Dette er nok ikkje et veldig teknisk spørsmål, men var ingen andre plasser det passet å poste dette. Men eg lurer på om det er verdt å betale 600,- for et BMWCCN medlemskap med tanke på evt. rabatter på deler, dekk osv. hos div. forhandlere? Finner INGENTING om dette på nettet. Noen her som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blaa Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Jeg meldte meg inn da jeg fikk rundt 3.000,- i ekstra rabatt på bilforsikringen hos Unison Forsikring. I tillegg fikk jeg noe rabatter på villa og reiseforsikringen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Lurer jeg også på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Sist jeg sjekket med Bilia, så kunne de gi 15% rabatt. Husker ikke om det omfatter timepris på verksted inkl. materialer, men de var ihvertfall klar over BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Har vært medlem i BMWccn i mange år. flere kjeder som gir fast rabatt ofte 10% som bavaria etc. Enkelte butikker bruker kontoer. Slik det fyngerer med rabatt er, desto mer deler det kjøpes på klubbkonto desto mer rabatt får man. usikker om kontoene er lokal eller lands dekkende innforbi butikk kjedene. men Jeg bruke konsikvent Bilextra i stavanger, får oppimot 25% men det er avhenig av hvilke deler/varer som køpes. tror ikke det finnes noe mal for hvor mye man får. kan være at jeg tar helt feil også men dette er min erfaring. Ofte så får man bare rabatt på deler,ikke verksteds arbeid. Er sikker best å skrive en mail til den lokale klubben. kan sikkert svare bedre. Jeg har spart tusenvis til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Med rabatten så blir kjøp av deler hos den lokale bmw forhandleren mer spiselig. Slipper å betale for frakt og som regel kort leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Nå har jeg hatt BMW siden 1992, og kjøpt deler mange steder, men også mye hos den lokale BMW-sjappa - Fra den het Brager bil, via Tronrud og til nå som den heter Bilia. Har alltid fått prosenter på grunn av medlemskapet i BMWCCN der. Og etter hvert som man får et godt kundeforhold personlig, så får man også bedre service. Forrige gang(på mandag) jeg skulle kjøpe deler fikk jeg delene for samme pris som rabatterte priser på Schmiedmann(faktisk litt billigere(gjelder selvsagt prisen på originaldeler)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Synd at "hjemmeside" og "forumet" til klubben er helt håpløst, burde kjøpt dette forumet.Virker på meg som de ikke vil ha nye medlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bchris Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Synd at "hjemmeside" og "forumet" til klubben er helt håpløst, burde kjøpt dette forumet.Virker på meg som de ikke vil ha nye medlemmer Er enig i dette. Selv om dette forumet også kunne trengt små forbedringer, tenker mest på salg og kjøp av deler forumet, der det burde vært et forum for "generelle" deler og så burde det bli delt inn i modeller for spesifike deler, E30, E36 osv. Men ja, dette er et 1000 ganger bedre forum. Takker alle for gode svar! La oss holde tråden åpen så folk kan få denne informasjonen, også kan forlk legge til steder som gir rabatter og spesifisere hvor i landet det er så folk veit kor dei får billigast deler og best service Så kom gjerne med flere erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Koed har: 10% på brukt, og fra 1-15% ca på nytt. Varierer fra del til del. Er også enig i siden til klubben, det er jo nærmest en rein blogg. De burde få et forum, der hver avdeling får sitt eget underforum, og et for treff osv. Liker at de har fått Patrick som ny redaktør i bladet, neste nummer kommer med ny layout. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 GSbildeler har 15% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå