e39mb Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hei. Har en e39 98 mod som jeg skal fjerne noen rustflekker på. Er en god del i dørkarmen som dere ser Noen som vet hva slags maling/lakk som passer her?
e39mb Skrevet August 11, 2011 Forfatter Skrevet August 11, 2011 Ruster ganske heftig, så er nok stål. Planen er som følger: Pusse vekk alt med sandpapir, brunox, lakk og evt våtslipe med superfint sandpapir for å få det fint. Tror dere det går å bruke bengalakk?
Endre Hånde Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 kjøp nye deksler. Sikkert billigere også..
Ballder Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Ruster ganske heftig, så er nok stål. Planen er som følger: Pusse vekk alt med sandpapir, brunox, lakk og evt våtslipe med superfint sandpapir for å få det fint. Tror dere det går å bruke bengalakk? Høres ut som en fin oppskrift det du har der. Har selv malt hele touringen min med sort matt benga, og det sitter som faen det, men husk at deler som males med bengalakk må nødvendigvis reinslipes/blåses rent for benga før en eventuel seriøs lakkering i senere tid. Men det du skal lakke/male vil jeg si er en kurant benga jobb.
Margido Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Kjøp nye.. Blir 100% og er neppe dyre greier..
Ahagmann Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Noen som vet hvor man får kjøpt disse, har tittet litt på ETK på GS, men kan igrunn ikke finne noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå