Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei, så jeg har letet lenge etter en lokale her på nesodden, har endelig funnet en bra en, i ny lokale på 100m2 + ca50m2 i andre etasje. Garasjen er oppvarmet, med solid port og flat gulv, mulligheter for å installere en løftebokk. Øvre etasje kan brukes til evntuelt lager eller lager med sofa hjørne og flatskjerm og PS3 med GT5 :D.

Med samlet kunnskap kan vi sikkert få noe til.

Er dere interesserte så gi beskjed her.

mvh Vitaly

Skrevet

Hei. jo det va litt dyrt ca 10tusn i månten, men hvis vi er flere så kan det gå rundt. Har spurt han om det, han va interessert i langtidsleie egentlig, ik bare noen få måneder.

Skrevet

Ok, er ikke så ille om vi er flere det da. Har en kompis som kanskje er interresert :)

Hadde leid sjæl om jeg hadde hatt penger og tid :P

Skrevet

sitter og ser på din prosjekt.. ser du har en del rust under der bakk og i karosseriet.

Det jeg prøver å si er at med samlet kunnskapp kan vi fikse det meste, jeg er for eksempel en profesjonell sveiser og jobber som CNC operatør nå. kan bli behjelpelig til med sveising.

Skrevet

Hmm... Kanskje jeg tar kontakt med deg ang rustsveising da :) Skulle gjerne leid plass men har ikke penger til det.

Skrevet

Jo, gjør det, men som sagt, trenger plass for sånt, med andre ord, en stabil miljø, kan ik stole på vær i Norge du vet. Prøver å polere bilen nå i en uke, kommer ik så langt som å vaske bilen en gang.

Ja, for resten, det er vaskestajon ved siden av garasjen med høytrykkspylere.

Skrevet

Ahh, det er der ja! :) Da veit jeg hvor det er hen.

Skal som sagt snakke med en kompis å høre om han vil være med å leie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...