Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Av fare for å virke spydig så er ikke det meningen, men er det slik at hva bilen blir levert med ORGINALT som skal avgjøre hva som er pent og ikke? Det blir i mine øyne veldig trangsynt og ikke minst idiotisk. Så når sort grill ikke kom ferdig på bil rett fra fabrikk, så betyr det at det er helt uaktuelt og ukult å ettermontere? (Mener ikke å dra denne diskusjonen til det uendelige)

Det har ikke noe med å være trangsynt og idiotisk. Men mange synes du fjerner noe av identiteten til BMW når du setter på en helsort grill på bilen din.

Og det er jo egentlig ukult å sette på sort grill på bilen din. Det er ikke pent engang.. ;)

Til din informasjon. Du er på ingen måte fasitsvar over hva som er ukult/ikke pent.

Mulig at mange synes du fjerner identiteten til bmw ved å sette helsort grill. Men å begrunne det med at "bilen ble ikke levert med svart grill direkte fra fabrikk" blir i mine øyne veldig tullete.

Skjønner såpass som at vi ikke blir enige i denne diskusjonen uansett, så jeg setter punktum fra min side og akksepterer at vi er uenige ;)

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Til din informasjon. Du er på ingen måte fasitsvar over hva som er ukult/ikke pent.

:mrgreen: Har jeg påstått det? Kan ikke være så hårsår på et offentlig forum.

kordan coilovers burde eg kjøpe?

Angående hvilke coilovers du bør kjøpe, så må du finne ut hva du vil bruke på understell, hvordan veien er der du kommer til å kjøre mest, hvilket formål du skal bruke bilen til osv.

På min forrige E39 kjøpte jeg fra supersport siden det var utrolig rimelig. Angret på det siden jeg senket den såpass som jeg gjorde, og den var stiv som en stokk og direkte ubehagelig å kjøre på de dårlige veiene rundt her jeg bor.

Nå la jeg ned en del mer i understell og skaffet meg fra kw v.2 coiloverene. Har hardhets-justering på de, og med min senk er den enda behageligere å kjøre enn med det orginale M-tech senkesettet. Har satt det på det mykeste, men den er meget sporty å kjøre ennå..

Skrevet
blir ikke nye dempere før sommeren 2012.. hvis man ikke kjøpe e39 M5 da :D

Har tenkt tanken hver dag siden testen av M5 i bladet drive i 99. Vil ha E39 M5!!

Men siden man har brukt litt penger på en bil, er det idiotisk å bytte den ut, for så å begynde å koste på en ny.

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...