Rotax8 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Viser skrine mett no.. kjøpte bilen hos en bmw entusiast, har vorre eid av entusiaster fra ny av. godt utstyrt bil, eneste som ikke er, er memory på setene og ratt. eller så har den det meste, GPS/navi, rullegardiner på alle rutene, Chipet med superchip 231hk/520nm osv.. såm sagt M-Teck var orginal da jeg kjøpte den.. så har jort følgende Fullsoting av Tintline as Zito belair 18" x 9.5" rundt om Catkiller leppe + Bakrutesenker i Carbon fra GS kommer haifinne i carbon og superwhite pærer til ringene polering av Bilpleiegarasjen.no skal få soting av frontlykter og grøftelys av bilpleiegarsjen eller ser bilen sånn såm dokker ser den fra fabrikk Har vorre fint med tilbakemelinger og ting som kunne være gjort! er veldig int. i ideer til ting som kan gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Først av alt kunne du slengt ut bilder, utifra teksten virker dette som en bil jeg virkelig vil se edit etter bilder: Bilen var dritpen den, men ting som jeg personlig ville gjort er: - Senk - Svarte nyrer - Liker felgene, men de skulle nok vært 19" - Bytte ut dieselstussen Ellers kanontøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 ja eg har en litt fucka data så han lasta ikej opp.. skal hive ut no:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 PEN bil! Få på dobbel endestuss evt eisenmann bakpotte så er vel du der. Digger også at det er manuell, nok av autolater omkring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 ja manuell e tringen.. går en del bedre en automat ) ja har vurdert den potta.. men koster jo 8000+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 nydelig e39! helt riktig denne! rette farger, sportspakke, MANUELL, navi osv osv ville sveiset på den noen andre stusser bak jeg. og kanskje senkeskåler framme? har kunnet tenkt meg en 3l diesel med manuell selv. går sikkert ganske godt den der? slipper å være redd for automathavari ved chipping også : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Grom E39 har montert eisenmann på min, og er storfornøyd skulle likt og prøvd med manuel, ettersom at jeg har automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Snasnt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 space-ace: blir nok ingen sveising og kapping blir montering av nytt anlegg som eg vurdere.. men koste jo sjorta , ja har tængte på kun fjære framme.. men takk før komentarene jacobsen91: hvordan ble lyden kontra orginal? kan legge ut film fra 0-100km/t hvis du vill se på facebook står jo orginalt 245 framme og 265 bak, man spøler lett på asfaltn før å sei det sånn hadde på heilårsdekk bak etter en oungtering.. 3 gire med hjulspinn.. er litt arti da går godt å på 0.5l på langkjøring diesel er framtiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 Først av alt kunne du slengt ut bilder, utifra teksten virker dette som en bil jeg virkelig vil se edit etter bilder: Bilen var dritpen den, men ting som jeg personlig ville gjort er: - Senk - Svarte nyrer - Liker felgene, men de skulle nok vært 19" - Bytte ut dieselstussen Ellers kanontøff ja skal kjøpe svarte nyrer ja.. fantes bare 1 grunn tel at den bei 18" va orginalt me 18 med nye dekk så kjøpte kun felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Først av alt kunne du slengt ut bilder, utifra teksten virker dette som en bil jeg virkelig vil se edit etter bilder: Bilen var dritpen den, men ting som jeg personlig ville gjort er: - Senk - Svarte nyrer - Liker felgene, men de skulle nok vært 19" - Bytte ut dieselstussen Ellers kanontøff Der hadde du fått tråd om nyvogna di Ellers er jeg eni med lasseln om ting som du kan gjøre Å no må no eg finne på nåkka nytt på min siden du og har fått carbon-leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Vil gjerne se den filmen ja:) hadde vært gøy og hørt forskjellen lydmessig på en orginal 530d og min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Meget fin ja men som nevt skriker etter senk og nytt eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Fin bil, men er tilhenger av automat til denne motoren.. synes selv man mister altfor mye moment ved girskift til at jeg liker manuell på disse.. Personlig smakssak! Grisefin inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå