Oddey Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Ombygget fra 325 til M3 3.2 liter i 2010 , godkjent ombygget 14. mars 2012 Bilen er eu-godkjent juni 2011. Utstyr: 6 gir Kjørecomputer ABS Kurve/tåkelys Aircondition Midtarmlene Alarm Navigasjon Alu. felger Radio/CD Defa pakke Sentrallås EU-godkjent Servo El cab Skinn El. just.speil Skinn ratt El.vinduer x 4 Sport understell Farget glass Sportsseter Fjernst./Sentrallås Utetemp. Ting som er gjort så langt: M3-foringer M3-vader stoler M3-speil M3-bakfanger M3-sideskjørt M3-ratt (ikke montert enda, mangler sleperingen) M3-Motor M3-Komplett understell M3-forsterkinger M3-Instegslister M3-Emblem bak (ikke montert enda) Orange caliptere Sorte spredere 8,5-19 og 9,5-19" felger AC-Schnitzer effekt anlegg DVD-spiller med NAV Valset hjulbuer bak Sorte Nyrer Carbon Øyelokk Carbon insug (ikke montert enda, men handlet inn) Tårnstagg oppe fremme hvite Skiltlys Hvite led pærer i park K-Sport Racing Understell Link til bil: viewtopic.php?f=11&t=86680 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Mulig å få dette godkjent i vognkort ? Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 Mulig å få dette godkjent i vognkort ? Send PM jepp, alt av dokumentasjon har jeg liggende, samt bilder av ombyggingen, chassiet som delene er plukket av har jeg fortsatt også. samt jeg har fått godkjenning fra biltilsynet på bygget selvfølgelig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Da bumper jeg denne litt! prisen er vell den laveste på markedet nå om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Da bumper jeg denne enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Da bumper jeg denne enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hvem var det du fikk den EU-godkjent hos? med M3 motoren da den ble godkjent eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Hvem var det du fikk den EU-godkjent hos?med M3 motoren da den ble godkjent eller? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto0one Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Bytte i denne? Skift motor så har du M3 viewtopic.php?f=40&t=206954 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Bytte i denne? Skift motor så har du M3 viewtopic.php?f=40&t=206954 pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Kan du utdype dette? noen småfeil følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Kan du utdype dette?noen småfeil følger med Bremseklosser fremme, hull i bakruten, bytte ytre bærearmsforinger, el caben har en deffekt føler. Det er vell det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå