|Ole| Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Nei den va fyllt på kanna nån få daga før å har stått tørt i garasjen...tenkte litt på bensinfiltre at det kan være passelig tett... Det kan vere eit godt alternativ å skifte uansett, begynn i det små Er som regel bagateller
FineMeg Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 Ja skal bestille nytt bensinfilter,har bestillt ny registerreim og ny innsugsbelg,tårnlagre m.m så skal få bytta disse tingene å få justert ventilene så får vi se
FineMeg Skrevet August 24, 2011 Forfatter Skrevet August 24, 2011 Fikk pakke fra Koed idag,i den kom registerreim,strammer og ny innsugsbelg Kjørte endel med bilen idag,den stoppa ikke i det hele tatt,men oppdaget det at den jager på turtallet på tomgang en stund åsså kan den gå fint en stund etter jeg har rusa den opp f.eks 1500omdr,åsså begynner den å jage igjen...noen ideer? skal bytte register til uka,er Trolldagene i bygda nå til helga så da blir det drinks på fredag og frivillig grillmester på lørdag,hehe Kommer nok et par trollbilder av meg
|Ole| Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Nye plugger kan hjelpe på jaginga Ellers kan tomgangs regulator vere neste steg, den kan man egentlig prøve å vaske før man skaffer ny
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2011 Skrevet August 24, 2011 Jeg har en DIY på reg.reim bytte om d skulle være av interesse De feilene du nevner er egentlig typisk m20.. Men som Ole sier, begynn i det små og utelukk ting. Kan være alt fra bensin til falskluft.. På min så er den veldig treg på å gå ned på turtall, akkurat som den henger litt, samt jager litt på tomgang/går lavt.. Men skal ut med b25`n snart, så har ikke orka og feilsøkt på det
FineMeg Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Tar gjerne imot DIY på registerbytte ja Ja etter og ha lest endel så har jeg skjønt at dette er standard m20 feil mer eller mindre,så jeg skal prøve og bytte litt smådeler å se hva som skjer Ole: Hva burdte man vaske tomgangsregulatorn i?
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 DIY: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=169093 Tomgangsregulator kan man vel vaske i elektro-clean eller noe som ikke skader elektriske komponenter
FineMeg Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Okei,skal inn til byen nå idag så ska ta en runde å se hva jeg finner Takk for DIY
|Ole| Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Eg vaska faktisk ein i zalo eingang men da må man passe på att den ikkje kjem inn i elektronikken, det funka som f*** Sikkert beire med elektrorens NGK plugger er tingen for m20
FineMeg Skrevet August 25, 2011 Forfatter Skrevet August 25, 2011 Hehe,det ble elektorrens Får skaffe fram NGK plugger da
|Ole| Skrevet August 25, 2011 Skrevet August 25, 2011 Gode greier, du får gje ein lyd om den ikkje slutter å jage Har fleire tips på lager
FineMeg Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Har ikke fått gjort no mere med bilen foreløpig pga bygging av veranda,hehe Men jeg er på utkikk etter det jeg måtte trenge for å bygge om til servo,noen som vet av?
|Ole| Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Den er god vettu, skal sjølv skifte til E36 tannstang om eg ikkje får råd til Wisefab styring da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå