Gå til innhold

Einarsen 88 E30 325i (Langtids?) Prosjekt

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det nokk kabelbrudd, deffekt sensor eller i verstefall tellerhjulet i diffen. Veit ikkje kva hjulet heite på fagspråk :P

Skrevet

Håper på defekt sensor da den sannsynligvis er lettere bytte enn hele kabelen(vil jeg tro),samme med hjulet,men den diffen er ikke gått særlig langt heller...

Skrevet

Defekt sensor pleie liksom og vere eit dårleg teikn når det gjelder diffen :P

Som regel er det brudd på kabel heilt bak med diffen og da trenger man ikkje skifte heile kabelen ;)

Skrevet

såpass :P får håpe det er det da,skal se nærmere på det imorgen :) har forresten bestillt eu-kontroll og firhjulskontroll den 20ende september så forhåpentligvis blir det skilter i neste måned :D

Skrevet

Var ute å prøvde å justere langlysene,å prøvde å justere både opp og ned uten å merke no forskjell på lyset,for meg virket det som at fjernlysene rett å slett er elendige,så er inne på tanken om å få tak i komplette hele lyktesett begge sider foran,orginale sådan...noen som har? ble ikke klok av å se på koed da jeg ikke fant noen som ikke måtte have nye justeringskruver,så jeg vil ha lykter som har stått på bil og er ferdig justert for å si det slik...

Skrevet

Jo men man skal jo ha en konsentrert lysstråle forover allikevel,jeg ser at lyset kommer på men ingenting framover omtrent...nærlysene er helt ok da :)

Skrevet

Lurer litt på og kjøpe nye stoler,altså sparco e.lign,men litt redd for å ødelegge utseendet inne i bilen,noen innspill? :) skal ta noen bilder idag så de kommer senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...