christer1234 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Blir vel ikke turbo i den før til neste år engang,ska først få montert servo og gjort ferdig alt på selve bilen før turbomotorn kommer i Men alltid kjekt med flere som holder på med bygging Åja okei! Har samme tanken liggende på lur...
FineMeg Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Bedre å ha fiks ferdig bil før man prioritere motorbygg
FineMeg Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Var å hentet en hel haug med deler fra forrige eier,deriblant masse lister,nye bremseskiver,nye biltema dempere,bakrutesenker,4stk 16" felger med utslitte dekk,instrumentpanel med chromeringer,flunke nye grenrør for sugemotor,div skruer,reele,fester,klips og en hel masse andre småting...Bakrutesenker skal selges siden jeg ikke vil ha den,vurderer og selge grenrørene også...blir sikkert mer til salgs,skal ta bilder av alt og legge ut,men lysrørene i garasjen er moden for utbytting så får ikke tatt bilder før imorgen
christer1234 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Bedre å ha fiks ferdig bil før man prioritere motorbygg hehe, sant det! derfor jeg ikke har turbokit i garasjen enda Var å hentet en hel haug med deler fra forrige eier,deriblant masse lister,nye bremseskiver,nye biltema dempere,bakrutesenker,4stk 16" felger med utslitte dekk,instrumentpanel med chromeringer,flunke nye grenrør for sugemotor,div skruer,reele,fester,klips og en hel masse andre småting...Bakrutesenker skal selges siden jeg ikke vil ha den,vurderer og selge grenrørene også...blir sikkert mer til salgs,skal ta bilder av alt og legge ut,men lysrørene i garasjen er moden for utbytting så får ikke tatt bilder før imorgen Fikk du henta sideskjørtene? Kan være intr i grenrørene også om dem passer m20 motoren min..
FineMeg Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Nei,får ikke henta de før nermere helgen Grenrørene er til m20b25,men har ikke bestemt meg ang de enda Bestillte meg sommerfelger nå nettopp Billig billig fra GS Bildeler
FineMeg Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Jeg trenger et bilde eller koblingskjema for speedosensor i diffen,noen som har? Haster litt!
christer1234 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Jeg trenger et bilde eller koblingskjema for speedosensor i diffen,noen som har? Haster litt! Har du sjekka sikring nummer 12? Den er til speedometeret.. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=153279
FineMeg Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Da var speedo fikset,var ikke sikring men kabelbrudd i kontakten bake i diffen,har byttet klips og festet kabelen skikkelig så nå funker alt som det skal,snart eu kontroll og skilter
christer1234 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Da var speedo fikset,var ikke sikring men kabelbrudd i kontakten bake i diffen,har byttet klips og festet kabelen skikkelig så nå funker alt som det skal,snart eu kontroll og skilter Gode greier!
FineMeg Skrevet September 7, 2011 Forfatter Skrevet September 7, 2011 Er på utkikk etter slikt førersete som på bildet under som er helt og pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå