Gå til innhold

Hvilken farge tror du ville passet?:-)  

77 stemmer

1. 1. Hvilken farge tror du ville passet?:-)

• Kvit "metallic" 3 sjikt (nytype rein kvit)
      21
    • Svart matt (for ruff luck)
      12
    • Orange 3 sjikt (som Superman Supraen, bare mye råere)
      7
    • Dark Blue metallic pearl (fin på gatebil)
      23
    • Lillasort pearl, typisk e30 farge, bare i 3 sjikt
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom Org Radiator til E34 m5 i posten nett. Blir ein del tilpassing for og få plass til denne, er noen mm inn i rammevangen ser eg...:P Og snart skal bilen opp til lokalet der motoren står og venter:)

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fekk sveist ferdig stab stage bak og eit lite rusthål, da typiska håle som kjem rett me påfyllingrøre.

Kom masse meir snø no, så blir ikkje flytta til da andre lokale før da blir betre føre..

1dnzk9oie4sbwmvzxkfs.jpg

vhdug2u9es69hek9xqpp.jpg

Eit lite bilde av den store radiatoren:-)

Skrevet

Reise og begynne på innerfronten, få tilpassa den radiatoren.. Må 2 cm + inn i ramme vangane for og få plass.. Så skal lage til med noen forsterkninga eller noko. kjem no bilde litt og litt.. Ting tar tid når ein har masse ting å gjera.

Er det noen som veit om det er muligt og legge ut film frå mobil her?:) Kan eg jo legga ut fiilm frå bilen med gamle motoren i:)

Berre og komma med komentara og tips osv:-)

Mvh

Skrevet

Begynte på tilpassinge av radiator og "innerfronten" i går. Fått sveist fast begge Lyktebrillene (rammen runt lyktene) og litt til. Blir skrudd front for lettere og demontere motor osv, og like greit.. Div nye biler kommer faktisk med skrudde Innerfronter nå om dagen, så må holda da;-)

Her er litt bilder hvertfall:

5f2gd1dx057sfu1lgb1l.jpg

Før kapping.

ddr0kdctpwxcyjccarnu.jpg

etter fjerning av innerfront.

9mjriy7q8fqs2c9efgj2.jpg

Litt inn og ut av radiator for tilpassing.

yl4frk2473wqs505mnh1.jpg

Sveist ny forsterkning/lykteramme, og feste til øvre "frontplate"

6xnlvxhsnwrma2qlf3b7.jpg

Prøving av deler sammen og på..

Fortsetter ikkje før øve helge pga jobb i måro og reise vekk i helge, men ska prøva få begynt igjen på søndagen evt:)

Skrevet

Bilde av den kvite e30,n med Oz racing felgene.. Har lyst og beholde farge, og berre lakka opp i heilt rein fin kvit no.. Så legge ut dei felgane som står på om eg får det eg føler eg må ha for dei så selges dei, og eg får tak i evt Oz r felgane eller noko med litt kant.:) Bilder av felga som passe på kvit e30 tips trengs:-)

Mvh bjarte

Skrevet

8ov9n0pgmudttmkxtlyg.jpg

Då blir det ikkje gjort noe meir før mandag:/

Div felger som kunne vert noe:)

3rd5a18tsnfen9znlv3x.jpg

ahzf558z969tkjzir1nl.jpg

fhfj2fvd876o5j9ui1ke.jpg

q9e2nqcag27is1jrt1si.jpg

Men her er mest sansynlig dei eg vil ha:-)

60jdybo1nx4zrsgu32iu.jpg

Ser heilt rått ut spør du meg..?

j0pc35bt2od8f0eagr0h.jpg

m9ckp5yhvd3ypniy6pgq.jpg

Sån da ville sett ut ca med kvite om ein har litt fantasi:)

Tenkt masse på denna kombinasjonen og ..: Rått, men har både feil motor og har vel egentli heilt feil kjøre formål til det..:P

941777ib8ok5dhrbth9c_thumb.jpg

ggpt6oltxaifiqp8u8jk.jpg

Hadde berre verden vert sån;)

Skrevet

Heim og fortsetta på fronten og få den ferdig. Og smøra på epoxy etter sveisinge og sliping osv. Så skal motoren snarast mulig ut, og evt leggast for salg. Felgane og, så eg kan sjå etter nye:)

Farge blir enten lilla,blå eller kvit ser da ut som... Men mest sansynlig blir da rein kvit i vanlig 2k.. Etter sesongens kjøring og skader får eg finna ein skikkelig spesiel farge:-)

Skrevet

Då var eg ferdig med sveising av fronten og radiator feste. Så står igjen og laga feste til resten av smådelane og få bilen opp i lokale. Drive og jobbe med søknad til div firmaer ang sponsor/sponsing av bilen.

Blir litt dyrt på kort tid om eg ska ha alle dei delane eg ve ha. Plana og ting forandre seg frå dag til dag. Så berre og komma med tips og idea:-)

Kom pakke frå Torshov i går og, Nett som julafto (berre med vetigt innhold:p Men ein del va te ist prosjekte (den oransje sedanen)

dj7ubfaskjkqz05j5rid.jpg

4uvvbs9nvq66v7shhske_thumb.jpg

cc0wjoqp7l1rt5o9gubx.jpg

Frå Automesso i lillestrøm, altid kjekt med klistremerke:-)

Skrevet

Då var eg så godt som ferdig med fronten. Blei ein heilt ny bil med svart over front.. Trur det ender på detta utsene, men nett med eit M emblem i grillen. Blir og bytta ut litt emblem på bakluko. Heim og fortsetta med radiator slanga til 2,5 motoren. Så den blir klar for røde skilt og flytting:)

Motor står hvertfall klar for innmontering, og med alt skrudd i fronten er det lettare og få inn og ut motoren:-)

ffff8ouh6zdstn3ge7we.jpg

cczhr2cwuuwjwt5qyyda.jpg

Får nok luft håper eg:-)

762y2ad0t7o3ntcwzw9t.jpg

Slipt ut alle rillene så max luft gjennom.

rox1b9nmznsewq4ukxc8.jpg

ljga8cqx6r5rdjelw598.jpg

5l22onxy0p60wo7hbf8a.jpg

Disse hadde nok fylt ut kanten og vel så det:-p Sjuk kant..:)

0p9jt4t9rw5r9pka7wb1.jpg

Denne bilen til venstre har slukt masse av tie og pengane før, men no e den rett og slett berre sett på vent.. Ting tar tid, så eg prioritere bimmeren te den e ferdig. Så kjem da eit gromt ist prosjekt nedi her. Skal ha like masse hk som bimmeren tenkte eg, men ska IKKJE gå betre..:) Bmw over Ford;-)

Skrevet

Takker:-) Ja liker og ha ting andre ikkje har, så prøver finne felger som går overens men samtidig skille seg litt ut kan du sei..

Berre å slenga inn eit bilde om du finner eller har liggande:)

Skrevet

Reiser og henter meg trekkbil/gårdsbil i dag:) Gode gamle typen Patrol 3,3 :-)

Så er eg på leit etter ein hengar til ein ok pris.

Og henter div smådeler og ting til bmw,n i samme slengen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...