Gå til innhold

Hvilken farge tror du ville passet?:-)  

77 stemmer

1. 1. Hvilken farge tror du ville passet?:-)

• Kvit "metallic" 3 sjikt (nytype rein kvit)
      21
    • Svart matt (for ruff luck)
      12
    • Orange 3 sjikt (som Superman Supraen, bare mye råere)
      7
    • Dark Blue metallic pearl (fin på gatebil)
      23
    • Lillasort pearl, typisk e30 farge, bare i 3 sjikt
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

nu2uwp58ypw7g8iwb8gk.jpg

Her er då trekkbilen eg tenkte bruka til kjøring av bmw,n. Liker bilene fra 80 tallet. Spesielt patrol,ene:-) Sterke biler, har stilt opp ladetrykket til 1,2 bar og gjitt den meir diesel trykk på dysene. 3" eksos for og få det ut. Enormt fin lyd i disse sekserene:) Og drar ganske godt da det er en topfart på 140, og 5 gear m høygir og lavgir.

Skal heim og fortsetta på bmw,n. Driver og jobber med div instrumenter inv, og kobler om div.. No er det egentli føre til og få bilen flytta.Må få tetta 2 radiatorslanger pga overganger og ein sprekt. og bilen Ser heilt Jæv.. ut med di 14" felgane... Men blir godt og få på goddekkene igjen:) Kan legga ut bilde sån det ser ut no seinare..:P

• 1 month later...
  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Då blei det gjort litt i påsken, og endelig er motoren inne:-) Og må sei det er TRANGT:p Glad eg har lagt nye fronten så det er lettere og ta inn og ut motor:)

Så er det fortsetta på litt gearoverføring,eksos,ledningskoblig osv.. Men det blir gjort ein anna plass en på jobben.. Alt gjekk jo lettare der:p

Bilder :

r8h1xlqqkg29o6dmhf0m.jpg

oagr4p3991yia60jjfx8.jpg

wz13ts59jfpedpasov3g.jpg

bt5c6rklsbwpv6nivkw1.jpg

udh3hgdmacct6cv76zoy.jpg

8s0v11uehenvm85de95h.jpg

Piffa den opp og fant ut det var for masse feil/mangler på denna at eg solgte den igjen:-) Savn..:P

v1f960f29zmafxrpzslu.jpg

Nye Trekkbilen, Pajero 2,4 (2,5?) tdi. Fått lada litt meir trykk osv og går ganske bra:-)

duasrvkxqcst3epksfzf.jpg

Sveist forsterkning i traversen, og aluplater for og forflytte motor langt nok ned.

z6rolro34feh3i25cm3p.jpg

På veg inn med motoren

• 2 weeks later...
Skrevet

Då fekk eg litt dela fra Gs bildeler, og fått montert ein del meir:-)

Fått ferdig drivaksling og gear osv. Enormt fin og tight i gear (veldig shortshift..).

Fått kobla litt elektrisk, lagt opp ny bensin tilførsel og venter på div andre nye deler som:

skikkelig bensinpumpe, Luftfilteret og litt forskjellige småting:-)

Bilder:

32w9ktem2hqv7zq659f6.jpg

Innsuget før nedsliping. Enormt store inntak:-) Fargen blei enkel svart metallic.

upfzkth2hcmwenko6bxu.jpg

Kom litt deler frå Gs Bildeler her på tirsdag, kom enormt kjapt:-)

vs9le3cn9r8wa3mvpa98.jpg

SikaTech sterk og god type Rutelim la eg inni begge sider for og forsterke holdaren til mellomakslinge.:-)

dzhki6fsx802f03t0gfl.jpg

Ferdig med alt av oppheng osv i driverke under:-) Godt og sjå. Og på god veg med eksosen:-)

5ifpxgs5pd9xllzig3rt.jpg

t675cpr3ezw4yrcklx9p.jpg

7v2jxmtfmdgclcrmuldl.jpg

oy11k9lchj9h5b09w52m.jpg

Skrevet

Meir bilder. Styrer på med elektriske no..

h0vbirhgmog9huj806f5.jpg

fått opp oljekjøler og begynt på radiatorslanger. Må nok litt tilpassing og heimalaging av røy osv ser eg...

ac5ldia6k6y89ynpzz8m.jpg

Påbegynning av elektriske ledninger, sensorer osv... Verste sort..

6qyz67bhh6hvmm6pbjoh.jpg

y34o6veqfok9i1ohx2py.jpg

EIn bekjent fra Latvia kom innom og meinte eg måtte prøva ein type folie han hadde i carbon. Og fekk 2x170 med sån av han og tenkte prøva legga pansere i carbon look..:) Vert og prøva, ellers blir det ekte carbon panser ut mot høsten..:-)

tay5m2lkxm8aozovaxq2.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Har måttet koble/søke og brukt masse tid på det elektroniske fra motoren.. Egen tråd om detta for og få hjelp osv.. Og ting tar tid:/ Men håper me finner ut hoved feilen til at hjernen ikkje gjir gnist til coilene. Og evt om da hjernen mulig er "død" må eg få tak i ein ny.:/

Kan no legga ut litt bilde imens:)

5qzsmo88rgl87hb2u0jl.jpg

Lagt enkelt baterifeste baki, og klar for Sveising av forsterkninger og aluplate (som skal bli til alutank feste ved sin tid..

ziswlin51b8lpy3ixvya.jpg

s7rg0ghqdm5o5fu903me.jpg

bjs835h7t9hy9ugktrto.jpg

38f2we3r45mbyfvyouzv_thumb.jpg

Panseret blir lakkert opp enten i svart vanlig (for best mulig "gripp" til den folien) eller i svart matt (opel Racing mat) farge, og prøvd lagt folie over evt.. Vanskeligt og velga...:P

fbhf48sxtzh1ulr6oisc.jpg

Studie detta. Verre en verste eksamen.. Er ikkje så veldig flink på elektro parten, så var/er vanskeligt..

7w8b67sxyxoajpjh6buo.jpg

Og er heller ingen atom forsker på Tysk delen heller, så masse takk til google translate;-)

cbphsc3ogciy8hpg0n1u.jpg

Sån det var før..

83igtsegnltcmzd8wiz1.jpg

Sån blei det no:-) Masse takk til Ein godt bekjent som er mester i alt som har med elektronik og chip å gjøre:-):) Men enda ikkje funnet ut kva problemet til hjernen er, håper på ein kam sensor "Trigger" sensor ? som ikkje sender de signalspenningene den skal gjøre..

lq5a0sryc2b8ogll5p0i.jpg

Hehe sån skal rattutslaget vere. Kan du ligga Alm racing runt svingane;-p

Mvh.

• 4 weeks later...
Skrevet

Fått gjort masse i da sista, og vå lite oppdatering her. Starter og går. Litt elektrisk igjen så blir det test tur:-) HEilt RÅ lyd i denne motoren:-)

Litt Bilder:

88y5rfb88t08hf1oyov2.jpg

Heime mekka flipp som erstatter den orginale eg ikkje finner:/ Blir skikkelig ved tiden.

wp5b5tn4ldgj6g85i8ks.jpg

er8edgv6lnbez3rz3wiz.jpg

paky00yfqguky8138dc1.jpg

wtrmytp1liuoq88kxn05.jpg

erww2wtt1rwh0oud8mek.jpg

yvkwk9bhgx6u0bipno59.jpg

8texa4z7zw5udl5l4rpa.jpg

8dtqh6vblxe7qrd1sp5n.jpg

qczy5nzbak9ptl8zpou4.jpg

mzmpgtcdnvghbhwkzvb6.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Bestfriends;-)

657al2ge5ef1t2bedvwa.jpg

Endå ein til sveist diff;)

swcny8mrz48pac0jl9cr.jpg

3 sjikt felg lakking eg gjorde til fruen sin utstillings a3:)

g68taohjhbgx0qser39p.jpg

Gamle motoren som stod i. var planen og skaffe seg ein bruks e30 og hive den i, Men andre prioriteringer og liten tid så selges nok som den står..

pudiy83akz90q98bm0wp.jpg

9zohsg3j5yv9b6njslq1.jpg

ya1ydvrg5ecvbg014awo.jpg

xp9nmxmjr6vpmttxhiiu.jpg

6r0gzb93m21w1tkrf4vw.jpg

p7jxneox0rfv3gyrh33k.jpg

oralk4x6hxe7mmsd9q8w.jpg

Håper denne kan stoppe alt av muligheter for og subbe i bak uansett påkjenninger osv:)

i6kc2zoo7fwa6cjwaqzc.jpg

3hph2zuj926pi8n65al5.jpg

Div dill:-)

oo8urclaouu91vyouvbc.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Da har eg fortsatt litt på bmw,n etter ein liten "pause" og ferie. Starter og går greit som den er no, men får litt masse bensin.. Meir om det seinare.

her er ein film av lyden i motor og eksos no:-)

http://s576.photobucket.com/albums/ss20 ... V_0873.mp4

9ybmgonpwk9enx2j6anv.jpg

yfvmcyixqatttptgnqrm.jpg

eeo7fhueo6v2w41m2tkq.jpg

284h456v9fltwyzzsg9j.jpg

Likte ikkje at hjernen blei så varm som den gjorde, så monterte opp ei lita vifte på den som går på med kjølevifta til motoren.;-p Stoppa litt opp av annet arbeid her om dagen:)

w386ao7ul7u7saaiezu9.jpg

Kjekk liten måler som viser digitalt olje og vann temp. Blinker når den stiger en vis temp.

er56j13rkou65x91m8cu.jpg

573z0z0z6jn3utgijh77.jpg

1 test tur etter alt motorskifte osv. Funka greit:-):)

Faktisk litt for greit. Blei plutselig stående uten 1 hjul når eg trillet over en farts hump:/

1z3zojz7w1hi38jnrowb.jpg

sx5xqe11h9dbli8ptmtg.jpg

Men det skal ikkje skje igjen får eg no håpe no etter nye bolter fast på bilen og muttere;-)

sm3lyq7rbtoc3id3x0jz.jpg

Skruing pågår..

Noko eg kom over i tyrkia i sommerferien. Ingen ide kva det er, men er no bmw hvertfall:-)

r3f9sb1v8segnmxg5f5i.jpg

Skrevet

Dama har noen på mobilen sin. Og noen kamerater filma fra følgebil ved testkjøringa. Men er litt redd for lappen kan du sei;-) Så veit kje om det er så lurt og legge ut her?

Har nett fått sett sammen en liten handlelistre fra Gundersen motorsport i dag. Må få til det Hel#¤!. Hydrauliske brekket så kjøpte bremsevæsketank til brekket, og i samme sleng plutselig eit til brekk til frambremsene da prisen var så billig og eg vant 2200 kr på spille automat i går:-p Hehehe.

Og litt forskjellig burpolstring og sikkerhets ting som btw koster nett nok penger!:-/:-)

yvh7szvptu11s7xb676m.jpg

5yqa0w5b6tm8x7ggfuna.jpg

zwt00qjtw7oie3pzw71p.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Vert ein del veker med eple plukking i heimen, så har vert liten tid for e30,n.. Men fått gjort litt her på fredagen. Så skal få gjort litt meir i nermaste framtid.

E36 tannstange er montert, mangler kun hjulstilling så blir det prøvetur (kjøring til anna plass der den skal vinterlagrast/Jobbast med:-)

Har div nye deler som skal på den :

wb580smqndko7n9aisaj.jpg

ngbab3txi8ieemu2s97v.jpg

iqaajb9rbjewhr65b2ih.jpg

h39hk3rpapp6k0p35y5u.jpg

idjiqhnz2e1bqrxreo8e.jpg

1ah03dcvkx2ptvxngg2i.jpg

32f9ggix9205y3u35zem.jpg

Styrte på med denne uten og tenke meg om ang likhet fra e30.. Så denne er vel fin til ein e36 for og få stivere styring:-p Då fjerning av eine pucken..

Her er eit Merce prosjekt eg hjelper til med rustsveisinga på.. Blir vel fin og ferdig ein eller anna gong i framtid:-)

"Saft" til vinteren er viktigt;-)

t08e1nkj0i0lsm9ta111.jpg

Mvh Bjarte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...