e34bmw535i Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Har bestilt eisenmann effektanlegg så er her i løpet av neste uke. Men tenkte jeg skulle bestille kn filter også fra gsbildeler. Men er det noe vits? Blir det noe bedre lyd? Og får motoren bedre luft? Har en bmw 535i 88 mod.
Odd-M Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Runde filter: Wannabees tror de får mye mer effekt av det. Det er vel mest bare lyd og placebo-effekt spør du meg. Plasseres filteret åpent i motorrom suger det varm luft og du får faktisk redusert effekt. Innsatsfilter: Fungerer som et originalt filter, foruten at det gir marginalt høyere lyd og kan (med rengjøring og olje) brukes om igjen. . Generelt: Ellers liker jeg disse filtrene ganske dårlig. Etter min erfaring må de vaskes ofte (laaangt hyppigere enn normale skiftintervaller), bruker du for lite olje filtrerer de dårlig, bruker du for mye olje risikerer du å ødelegge LMM samt at de går tett med en gang. Waste of money, kjøp vanlig papirfilter i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå