Bare_egil Skrevet August 12, 2011 Skrevet August 12, 2011 henger meg på her. Skjer akkurat det samme med min. Hadde den inne hos bilia, de byttet en sensor(kommer ikke helt på hva den heter nå) men ble ikke noe bedre..
Henrich Skrevet August 12, 2011 Forfatter Skrevet August 12, 2011 henger meg på her. Skjer akkurat det samme med min. Hadde den inne hos bilia, de byttet en sensor(kommer ikke helt på hva den heter nå) men ble ikke noe bedre.. Hvilken sensor var det? Har det forresten vært byttet kjedestrammer på din?
Bare_egil Skrevet August 13, 2011 Skrevet August 13, 2011 henger meg på her. Skjer akkurat det samme med min. Hadde den inne hos bilia, de byttet en sensor(kommer ikke helt på hva den heter nå) men ble ikke noe bedre.. Hvilken sensor var det? Har det forresten vært byttet kjedestrammer på din? Det vet jeg ikke, jeg har byttet kam sensor, byttet veivhus 2 ganger, toppdekselpakning 2 ganger, vakumpumpe. Pakninger påvanos og en eller annen sensor til. Syns den holder igjen ofte når jeg skal på motorveien..
Henrich Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 Det vet jeg ikke, jeg har byttet kam sensor, byttet veivhus 2 ganger, toppdekselpakning 2 ganger, vakumpumpe. Pakninger påvanos og en eller annen sensor til. Syns den holder igjen ofte når jeg skal på motorveien.. Kam sensoren, hvordan merket du denne? Du har aldri byttet lambda altså? Mange km har bilen nå?
Bare_egil Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Denne ble byttet før jeg kjøpte bilen. Men da ville ikke bilen starte står det på verksteds papirene. Ble hentet med viking og kjørt til BMW, når har bilen gått 159. Ikke byttet lambda
Henrich Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Denne ble byttet før jeg kjøpte bilen. Men da ville ikke bilen starte står det på verksteds papirene. Ble hentet med viking og kjørt til BMW, når har bilen gått 159.Ikke byttet lambda Var hos en kompis på BMW på kveldtid. Tok avlesning. Ga feil på bakre lamda med en kode. Men ingen feil gis inni bilen. Foreslo å bytte den å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå