Lamek Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Fikk sms fra en kamerat tidligere i dag om jeg var interessert i en 2dørs preface e30 med m-tech1 front og sideskjørter:) Så da fikk jeg den levert på døra nå i kveld:) Har ikke fåt lagt så veldig store planer for den enda. Kjerringa skal få slipe den ned utvendig, innvendig og sprøyte den i en passende farge. Jeg skal ta meg av rustsveising og montering av bur som fulgte med:) Har en e34 m5 bakstilling jeg skal tilpasse så får jeg prøve å få tak i e30 m3 fjerbein forran samt noen gromme coilovers:) Motor har jeg ikke tenkt så mye på, men s54 hadde vert gromt nok for meg:) Hvordan blir effekten på en sånn med datasprut og vanos blokkoff? Her er noen bilder av brummet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Det begyner og bli en del biler på gårdsplassen din også hehe Ser meget bra ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Det begyner og bli en del biler på gårdsplassen din også heheSer meget bra ut da! Blir litt fullt av og til ja, men det er bare gøy. Har jo 150kvm verksted å samle det på så Men er nok endel som må selges unna hvis jeg skal bygge grom motor i denne ellers går kjerringa i fistel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Ja men da har du plass:-) Hehe ja kjenne me igjen på den;-) dei bli ikje god å ha med og gjør vis d bli for masse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Ja men da har du plass:-) Hehe ja kjenne me igjen på den;-) dei bli ikje god å ha med og gjør vis d bli for masse.. Hehe.. sånn er det bare:) er nok den grønne e28en som må bort om den overlever neste helg på ACR:) Får ikke lov av sjefen å kjøpe s54 før den vekk så da blir det bare denne, m535i og e28 525i som er igjen og såpass må man ha.. 525en blir bare bruksbil nr2 og holdt normalt vedlikehold på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Ja den overlever nåkk;-) e nå m30 i den! Hehe ja du får bare høre etter;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 du er ikke intr i å selge m-tech front og sideskjørter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 du er ikke intr i å selge m-tech front og sideskjørter da? Er nok ikke det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Fått ribbet hele bilen i dag så nå er det bare å begynne lsveising av noen få rusthull også er det å få pusset ned alt og lakkere.. Tror jeg skal ha den alpinhvit, med sorte lister rundt og sotede lexanruter på alt utenom frontrute:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Ser meget bra ut med tanke på rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Da har jeg bestemt meg for at det blir s50b30 turbo som skal i denne.. har muligens fått tak i en bra motor uten gir, men gir fikk jeg tak i fra vestlandet. Zf fra e34 525, Håper den holder. Fikk den for 1500,- og han sendte den med posten i går. maksgrensa er vel 35 kg. Og vekten med kun plastfolie som embalasje ble 34,7kg:) første prosjekt blir å tilpasse m5 bakstillingen og e36 m3 forstilling med z3 tannstang.. Etter det blir det karosseriet som skal slipes ned og hellakkeres:) Noen som har forslag til farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Følge me her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Den kassa bør du ikke sette i en gang, om du skal lade S50 med turbo. Få tak en en E39 530D/ E46 330D kasse du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Denne hadde vert flippin awsome i Avus blå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 hm.. pussig men bilen ser faktisk bedre ut bare jeg frakta den bort fra innkjørsla jaja, du har bedre tid og plass til den enn jeg har, dessuten så trenger e21 litt omsorg. Blir bra det her steffen. Når det gjeld rust så e jo det værste tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå