oxygaxe Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Her er noen bilder av montert bunndel samt coilovers montert. Etter montert bunndel ble jeg anbefalt støtgørdel for å stabilisere bunnen. Så denne er bestilt samt lengre arp studs. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
brunsame Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 http://server.pure-pf.com/webshop/ppf_w ... ef9a3188d2 Sånn du har kjøpt? Har vurdert en sann selv men vet ikkje om det er nødvendig? Effektmål du har?
oxygaxe Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Kjøpte den ja, turboen skal vel tåle ca 700hk, så planen er vel å nå dette i første omgang, Better safe than sorry. Precision 6265. Eagle h-råder Smidde Je stempler som gir komp på 8,5:1 Støtgørdel 1200cc Bosch RC dyser. Vipec v44 PPF ventilfjører som skal håndtere 12mm løft samt 8500omin. Litt usikker på kamvalg enda, men tror i første omgang det blir å få timet inn 2 innsugkammer. Så vi får se hva jeg lander på. I dag går turen over til søta bror å hente et lass med material (isolering og plater for garasjen, slik at jeg kan holde på i varmen i vinter
brunsame Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Se der ja! fint oppsett ditte! jeg også vurderer nye dyser og gå over på e85.. Men vi får se, får sjå ka effekt jeg lander på med nye turboen på vanlig bensin først!;p
oxygaxe Skrevet September 15, 2012 Forfatter Skrevet September 15, 2012 Ppf mente jeg skulle kunne maxe turboen på 98okt også, men må ha meg mindre dyser da. Får se hva det blir. Fikk foresten pakke fra ppf i går + at jeg i går var hos søta bror å handlet materialer for isolering og plateoppsetting, så nå blir det prioritet før det skjer noe mere... vil ha en varm vinter i garasjen.
oxygaxe Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Takker Dreftig å svi av pæng Noen som har eller vet noen som har en 525 tds kasse for salg eller evt e39 530 td kasse i god stand?
brunsame Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Blir bra ditta ja! varm og god garasje e viktig! jeg har bare et blikk skur av en garasje så der er det thermo dress og øl som holder meg varm!;p men det er egentlig greit, at det er kaldt gjør at man jobber for å holde varmen, og øl skaper mange kreative ide'er!
oxygaxe Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Hadde som mål å være færdig isolert, plater skrudd og sparklet/malt til/iløpet av førstkommende helg. I dag kommer elektrikeren for å montere 3fase i sikringskapet. Blir noen hekstiske dager i garasjen slik at man er klar for kosestund i vintermånedene. Bare å få monter inn varmepumpe
Devils Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Varmepumpe syns æ du skal få montert så man kan kom på garasjebesøk og drekk kaffe
oxygaxe Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Fikk sveist inn m3 forsterkningsplater i traversfestene i dag. Glemte å ta bilde. Får ordne det i morgen. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
oxygaxe Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Her er noen bilder før og etter innsveising av m3 forsterkninger bak. Nå er det bare å gå over traversen å få den på plass. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå