Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noen bilder av montert bunndel samt coilovers montert.

nemypune.jpg

hade9ury.jpg

Etter montert bunndel ble jeg anbefalt støtgørdel for å stabilisere bunnen. Så denne er bestilt samt lengre arp studs.

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte den ja, turboen skal vel tåle ca 700hk, så planen er vel å nå dette i første omgang, Better safe than sorry.

Precision 6265.

Eagle h-råder

Smidde Je stempler som gir komp på 8,5:1

Støtgørdel

1200cc Bosch RC dyser.

Vipec v44

PPF ventilfjører som skal håndtere 12mm løft samt 8500omin.

Litt usikker på kamvalg enda, men tror i første omgang det blir å få timet inn 2 innsugkammer.

Så vi får se hva jeg lander på.

I dag går turen over til søta bror å hente et lass med material (isolering og plater for garasjen,

slik at jeg kan holde på i varmen i vinter :)

Skrevet

Se der ja!:) fint oppsett ditte!:) jeg også vurderer nye dyser og gå over på e85.. Men vi får se, får sjå ka effekt jeg lander på med nye turboen på vanlig bensin først!;p

Skrevet

Ppf mente jeg skulle kunne maxe turboen på 98okt også, men må ha meg mindre dyser da.

Får se hva det blir.

Fikk foresten pakke fra ppf i går

mco2s2f2hxrir675xj1q.jpg

+ at jeg i går var hos søta bror å handlet materialer for isolering og plateoppsetting, så nå blir det prioritet før det skjer noe mere... vil ha en varm vinter i garasjen.

Skrevet

Blir bra ditta ja!:) varm og god garasje e viktig!:) jeg har bare et blikk skur av en garasje så der er det thermo dress og øl som holder meg varm!;p men det er egentlig greit, at det er kaldt gjør at man jobber for å holde varmen, og øl skaper mange kreative ide'er!;)

Skrevet

Hadde som mål å være færdig isolert, plater skrudd og sparklet/malt til/iløpet av førstkommende helg.

I dag kommer elektrikeren for å montere 3fase i sikringskapet.

Blir noen hekstiske dager i garasjen slik at man er klar for kosestund i vintermånedene.

Bare å få monter inn varmepumpe :)

Skrevet

Fikk sveist inn m3 forsterkningsplater i traversfestene i dag. Glemte å ta bilde. Får ordne det i morgen.

Skrevet

Her er noen bilder før og etter innsveising av m3 forsterkninger bak.

7e2yqeve.jpg

u8egegu2.jpg

uveqa2ed.jpg

Nå er det bare å gå over traversen å få den på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...