Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sidesjørt til m535i liggende som jeg ikke trenger.

Det er så og si strøkent og er til høyre side! Pris nytt på gs men luker er 4800 kr per sjørt.

Så jeg vil ha 2000 for det vis ikke kan d ligge på låven litt til:) Begge lukene er selfølgelig på!

Har også en luke til venstre siden bak som kan selges vis noen mangler det:)

Bilde kommer

Mvh Jørgen M

Skrevet

Jeg fikk pakken fra deg i dag. skjørtene og lyktene ser kanonbra ut.. :D

Så over det skjørtet jeg har på venstre side på bilen min og det var ikke sprukket var bare noe oljesøl som så ut som en sprekk så det er i ok stand.

Det kan jeg selge for 1500,- pluss frakt siden det sikkert ikke er like støkent som Mjørgen sitt:)

Så her har dere komplett til begge sider!!!:)

Skrevet

Så over det skjørtet jeg har på venstre side på bilen min og det var ikke sprukket var bare noe oljesøl som så ut som en sprekk så det er i ok stand.

Det kan jeg selge for 1500,- pluss frakt siden det sikkert ikke er like støkent som Mjørgen sitt:)

Bra du er fornøyd :) Da skal jeg i vise til deg vis noen er interisert:) Så da kan dere skaffe dere komplette sidesjørt for bare 3500 folkens og nye koster faktisk 9600 KR!! :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Bra du er fornøyd :) Da skal jeg i vise til deg vis noen er interisert:) Så da kan dere skaffe dere komplette sidesjørt for bare 3500 folkens og nye koster faktisk 9600 KR!! :D

hvis ingen har vært raskere en meg nå så tar jeg de sideskjørtene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...