Bmweee Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Bytte til fetere felger av et slag..personlig synst eg svarte felger er oppbrukt etterhvert og for enkelt på en så pen bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Takk for din meningen:) Men jeg trur nesten jeg skal beholde de felgene på, syns de kler bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 kanskje sette på fanger med tåkelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 M-Tech 2 med cf splittere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 22, 2011 Forfatter Share Skrevet August 22, 2011 Carbon\svart eller beholde nyrene som de er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 ville nok hatt sorte nyrer, ikke cf altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet August 23, 2011 Share Skrevet August 23, 2011 Flott bil! Shadowline og noen andre felger hadde gjort seg. Hvis du har lyst på mtech 2 fanger så kan vi bytte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 25, 2011 Forfatter Share Skrevet August 25, 2011 Ja, det hadde vært noe med shadowline, har hvertfall planer om å bytte baklykter til led, litt sotet ikke mye, hvite skiltlys, engel ayes, øyelokk, carbon emblemer osv mange småe detaljer:P Hvis noen vet om noen som selger mørkerødt skinn interiør eller noe lignende gi meg beskjed:) Dessverre ikke interessert i å bytte fronten lenger da jeg har planer om å bygge tåkelys på den her:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Shina litt motorrommet etter jobben idag:) ble ganske greit, brukte dekkshiner for å få glans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå