Treider Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Hei. Har ett sett e36 m3 kopi speil liggende som jeg skal ha på bilen min, men det ene glasset mangler. er det noen som vet om hvor man får kjøpt det, om man får det? eller noen som har liggende bare glasset ? eller selger billige speil . H.S trenger da med den svarte glasset sitter på som festes i selve speilet
-Roger- Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Det får du helt sikkert tak i hos Koed eller GS bildeler Evnt andre plasser der de selger originale bmw deler! EDIT: Her for eksempel! https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... sanker_838
Treider Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Det får du helt sikkert tak i hos Koed eller GS bildeler Evnt andre plasser der de selger originale bmw deler! EDIT: Her for eksempel! https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... sanker_838 der er ikke det m3 speilglasset har sjekke på koed, gs og schmiedmann får vel kontakte de å høre tenkte kanskje noe hadde noe liggende men selges vel sjeldent bare glasset x)
Treider Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 flere som sier det er på koed, men finner kun org e30 speil x)
-Roger- Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Er det forskjell på e30 speil og e30 m3 speil?
Stian Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Det er ikkje det nei Roger. Er det spegelglas fra DTM bilane du meinar Treider?
Treider Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 Det er ikkje det nei Roger. Er det spegelglas fra DTM bilane du meinar Treider? må si jeg ikke har så peiling på det, men er kanskje til DTM da. legger ved bilde
-Roger- Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Det der er e36 m3 kopispeil... Du kan jo like godt kjøpe nye til noen hundrelapper og ta glassene derfra eller bruke de nye speilene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå