torko Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 som det står i topic, så selger jeg unna masse gode e30 deler. ønsker bud. holder til i asker, 15 min fra Oslo;) m20b20 motor gått 210km med gearkasse, overføring og spak tilstand på kasse: denne er i helt grei stand tilstand på motor, svetter endel fra toppakning, men fin å kjøre kraftig for å være b20, ikke noe ventiltikking, annet en den vanlige m20 tikkingen, men reg reim og en liten gjennomgang anbefales. calippere framme 320/ 325 - overhalte, med nye mansjeter osv men mangler den ene glidebolten på den en siden. simons effektannlegg, selger med eksosmanifold og alt dersom ønskelig. noen få bitte bitte små hull par steder. mellomaksel 320 - god stand travers bak med fine foringer 325/ 320 travers foran 325/320 stabstag - bare staget 325/320 radiator 325/320 mørke lykter, hakke sett etter navn, men hele og fine. (komplett - uten pærer) 2 lmm 325 3 hjerner til 320 - 2 motronic, og en eldre type. eldre type med 2 rader med pinner, mens motronic styreenhetene er med 3 rader med stikkere ledningsnett til 325 med utgang til 2 rader med stikkere. - litt småfiks trengs. bærebruer bak med nav og hjulager osv + drivaksel som sitter på. bra stand på både drivaksler og bærearmer/bruer. null slakk i hjullagre:D - men er sikkert greit å bytte bremser, altså trommelbremsene som sitter på, ikke stress i det hele tatt. servopumpe til m20 med slanger osv pluss beholder og holderarmer som skal festet til blokk osv samt skruer. ekspansjonstank - vet ikke heeelt hvor denna stammer ifra. men i ok stand med slanger osv. fjærer bak (røde på bildet) er ikke sikker men tror 60 senk, ikke noe papir originale fjærer foran og bak. andre settet med fjærer på bildet. en coil - m 20 et hanskeromlokk i bra stand ikke riper og dritt. en innerskjærm av plast om noen trenger to startere til m20 og en viskose, med vifte m20 luftfilteboks overdel sikkert noe jeg også har både glemt å skrive og ta bilde av. bare å kontakte meg ved interesse. legger ved en deel bilder:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 ingen som er interessert i noe av detta, går billig"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Hva skal du ha for komplett servo til m20? Pumpe, braketter, slanger, beholder osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 vifta på bildet er montert på min egen bil. men har en identisk en, bare i svart:D synes rødt var tøffere på min egen . hehe. denne også fin, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 hehe, ingen problem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HLund Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 pris på hanskerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 jeg tenkte meg 300 kr for hanskerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HLund Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Bor henn? Sent from my LG-P920 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 bor i asker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 har, mange gode deler som selges... går billig ved rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 bumpiiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 pris på eksos ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 bud eller 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå