///FredriK.S Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Hei. Selger min tårnstiver til motorrom. Den ble kjøpt inn i fjord, men har ikke blitt brukt da jeg aldri rakk og montere den før jeg solgte bilen den skulle på. Selger den nå, istedenfor at den skal stå og ta plass. Følger med orginal embalasje. Passer alle 24v E34 etter som det står på pakken, men kan ikke garantere noe. Selges til HBO 800kr Bilder: - Fredrik
///MPower Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 kunne du målt diameter på hullet der demperen kommer gjennom ?
///FredriK.S Skrevet August 16, 2011 Forfatter Skrevet August 16, 2011 Klart det En fersk måling viser 76mm. Har også fått inn et bud på 800kr inkludert frakt.
///MPower Skrevet August 16, 2011 Skrevet August 16, 2011 Klart det En fersk måling viser 76mm. Har også fått inn et bud på 800kr inkludert frakt. doh, eg glemte jo selvfølgelig og måle hullet på dempertårnet når eg var i verkstedet i sted, men er hullet like stort som det? har justerbare topplager ser du så må nesten ha muligheten for og justere på de.
///FredriK.S Skrevet August 27, 2011 Forfatter Skrevet August 27, 2011 Nei Har den enda Har bud på 800kr inkl frakt, men syntes det er for lite. Da beholder jeg det heller
///FredriK.S Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Hmm, det vet jeg ikke. Men etter som det som står på pakken, så passer den alle 24v. vet ikke om din er det? men regner vel med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå