MikaelR Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Fant en løs sensor eller noe sånt idag på min e36 318tds, å lura på hva det er å hvor den ska stå? Står 1878 400 på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Det ser ut som utetemperaturgiveren. Den skal sitte i ett feste bak front fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Det ser ut som utetemperaturgiveren. Den skal sitte i ett feste bak front fangeren. Takk før tipset.. va litt redd før at det kunn være enn airbag sensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 airbag sensorene er alltid oransje eller gule mener jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Det ser ut som utetemperaturgiveren. Den skal sitte i ett feste bak front fangeren. Takk før tipset.. va litt redd før at det kunn være enn airbag sensor Airbagstyreenhet ligger trygt under midtkonsoll, plassert på mellomakseltunnel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 airbag sensorene er alltid oransje eller gule mener jeg ? Du finner ingen "airbag sensor" alt ligger i styreenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 det er nok feil.. all e34 med airbag har hver sin sensor på hvert dempertårn hvertfall.. og di er oransje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 det er nok feil.. all e34 med airbag har hver sin sensor på hvert dempertårn hvertfall.. og di er oransje.. Det er det på min e36 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Det her er en E36 318tds, så da tok jeg hensyn til det. Hva en prehistorisk E34 har og ikke har er helt uvesentlig for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Har leita litt gjennom delekart til gsbildeler, å funne noe som kan være denne 61318357632 Termokontakt spylerdyse org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Det kan være den ja, det er temperatursensor som styrer oppvarmet spyledyser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Det kan være den ja, det er temperatursensor som styrer oppvarmet spyledyser. Hmm.. trudde ikke e36 va så utstyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Ja og pluss speil mener jeg å huske, for di med varme i speilene.. var sånn på den e36 jeg hadde en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå