bmw520 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 ALT SELGES NÅ FOR 7000KR DETTE ER BILLIG. MASSE DELER Da selges bilene i deler, skulle vært flyttet til deler selges da men. Uansett masse gode deler Dette er solgt En motor begge girkassene Begge M5 skjørtene 1 stk hjerne med trimchip Utstyr: Bil nr1 Breifront-2000kr? et par småbulker Sportseter i stoff-1500kr? El ruter fram komplett-1000kr El takluke-gi bud Har 2 hjerner som er chippet, fungerer bra. nye chipper ligger på ca 3500k og oppover-gi bud Bil nr2 Lysgrått interiør (M5?) med grå skinnseter-gi bud Shadowline-gi bud Ved interesse så kan jeg selge begge bilene komplett eller hver for seg til en billig peng. Vurderer å selge tds prosjektet, tiden rekker ikke til å fikse bilen ser det ut til, etter forige eier så har den gått 122k, men dette er nok ikke helt riktig med tanke på hva som feiler bilen. så derfor ingen garanti på km. Den har ikke vært reg siden 99, så veldig langt kan den ikke ha gått, grunnen til det etter forige eier å dømme, var en skade på bilen, som da er rettet opp av oppretter. ble stående etter dette. mer vet jeg ikke. Men det er uansett et godt utgangspunkt. Et fint vinterprosjekt, med lite rust. Feilene med bilen som jeg har funnet ut er: Gåen dieselpumpe Mulig toppakningen også Bulk i golvet ved batteriet, er da en flenge der. Blitt litt rust på v-kanal helt bak Må på eu selvsagt. Må på biltilsynet for å godkjenne baksetet. Noe av fronten må monteres,fanger grill og no småtteri. Begge skjermer og panser må lakkes. Alt av deler følger selvsagt med. Men motor må gå`s over, og må ha girkasse. Selges som sagt pga tid, og for mange biler for øyblikket. Er også noe utstyr på bilen, bl,a sportsstoler,ac,cruisekontroll,el vinduer, el takluker (doble). har også en delebil som er tiltenkt donor bil til denne, der sitter det et lyst skinninteriør som jeg eventuelt kan sende med. Nesten helt nye vinterdekk. sommerdekk er det litt værre med Følger med en svensk delebil,men denne er nå motor og gir tatt ut. Men det er et forholdsvis bra skinn interiør i den+ mange gode deler ellers. ellers så har jeg MASSE deler til overs som kan følge med. Jeg bør få bort dette, så gi meg et bud da vel BUD ØNSKES Delebilen. dårlige bilder i og med dem er tatt på kvelden, men man ser nå bittelitt, ikke er det så veldig mye rust heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Ingen som er interessert i et vinterprosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 For bumpe litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Følger med delebil. motor og gir er tatt ut, men motor følger med. 15k for hele greia er vel billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Gi meg et bud da vel, så ser man om vi kan komme til enighet, skulle hatt bort dette nå pga penger til nyere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 10000KR for prosjekt bilen og delebilen da? for jeg ikke dette, så kan jeg like godt selge dem i deler. går ikke ikke under denne prisen iværtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Da blir det delebil. så da selger jeg deler av begge bilene. skrik ut om du/dere trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Denne tråden skulle ha vært flyttet til deler MASSE deler folkens, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Påske bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ethylmorph Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Er det en Gm 4 trins f19 kasse eller 5trins zf kassen ? ( i dieselen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Begge girkassene er solgt, ene var manuell og den andre var en ZF 5-18hp eller hva nummeret nå var. Har igjen 2 delemotorer.dem kan fikses. og ellers det meste i understell og karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamaha-surnadal Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Hei hopp Hva slags chip er de som står i hjernene? hk? Er prisen grei så må vi kansje få til en handel mvh Lars Arve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamaha-surnadal Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 m5 sideskjørt til stv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Er det sports seter? Åssen ser de ut bak? flere bilder av eventuel rifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Hei hopp Hva slags chip er de som står i hjernene? hk? Er prisen grei så må vi kansje få til en handel mvh Lars Arve Det vet jeg ikke, men bilen gikk veldig greit og forbruket var bra regner med det er 173hk chip. virket så iværtfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå