einclaus Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Var på Trafikkstasjon Kongsvinger i dag med min 635 CSi 1980 modell. Jeg viste den med 14" BBS felger og dekkdimensjon 195/70/14 (vinterdekk), noe som er godkjent. Men han godtok ikke at jeg hadde vinterdekk. Jeg må ifølge han ,skaffe meg 195/70/14 høyhastighetsdekk (ZR? eller VR?). Dette er vel ikke lett å få tak i? Er virkelig ikke andre dimensjoner godkjent, selv om dette er en bevaringsverdig bil/veteran?? Hva slags dokumentasjon trenger jeg for å overbevise trafikkstasjonen på Kongsvinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Legg inn rette data her http://www.dekkonline.com/start.html så får du ut at de kan levere Fulda og Vredstein i hastighetskode V Men er vel ikke stort du kan gjøre i forhold til hastighetskoden. Bilen er laget for å gå fortere enn 210km/h, da må du ha tilsvarende bra dekk - sånn er det vel bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå