Kjeid Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Bilen startet ikke nå når jeg prøvde. Det bare sa "klikk, klikk, klikk" når jeg vridde om tenninga. Samtidig blinket ABS varsel lyset i utakt med ASC Lyset
Kjeid Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Ville varsel lysene blinket som et juletre da?
Dolk Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 Hvis det har skjedd over natten så har du vel glemt f.eks hanskerom lokket åpent, eller noe sånt. Sett på en lader til og begynne med, skjer det flere ganger så bytt batteri.
Kjeid Skrevet August 15, 2011 Forfatter Skrevet August 15, 2011 Skjedde overnatten som du beskriver, men har så langt ingen logisk forklaring på det :s
vegard89 Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 hvis dette skjer flere ganger, så er det ikke dumt å sjekke ladingen i samme slengen.. om du først og fremst skal ha deg nytt batteri.. greit å være på den sikkere siden
hao Skrevet August 15, 2011 Skrevet August 15, 2011 mitt tips... batteriet er nesten flatt Garantert. Eller starteren får i alle fall ikke nok strøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå