sammigun Skrevet August 17, 2011 Forfatter Skrevet August 17, 2011 Redd det er lite karroserideler som er helt fritt for rust, men kan ta en titt på dette imorra, og ta ett par bilder av det som jeg synes ser brukendes ut?
norbakken Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Redd det er lite karroserideler som er helt fritt for rust, men kan ta en titt på dette imorra, og ta ett par bilder av det som jeg synes ser brukendes ut? Høres bra ut... Min er mildt sagt rustet, så det kan godt hende at dine ikke er så ille
Pes Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 skulle gjerne hatt begge framskjermene jeg hvis du hadde det?
prohognes Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Nå nærmer jeg meg fornøyd med min B10 4.0....Har da endel rester fra bilene jeg har plukket fra. Mye er allerede borte, men det er noe igjen. Skal rydde litt i rotet senere idag, og tar da litt bilder av det som ikke blir kastet med det første. ALT for mye å begynne å ramse opp, men send gjerne en PM om det er noe spesielt du ønsker. Jeg skal ikke bli millionær på dette, vi blir enige om fornuftige priser Bilene det dreier seg om er: *1995 525ia *1992 525i *1989 Alpina B10 3.5 Ikke så mye igjen fra Alpina'n, men 95-mod'n er fortsatt kjørbar, og mest plukket innvendig. Mye interiør-detaljer er dog fortsatt tilstede. Hei! Har du den motstanden/sverd som d heter som styrer hastigheten på kuppevifta? Hvis du har den typen så ligger den mot torpedo veggen på passasjer sida. Ser d når du tar av det stoff dekselet til venstre for passasjerens venstre fot. Er en kontakt på enheten. Mvh Runar Annonsen blir oppdatert.......
sammigun Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 skulle gjerne hatt begge framskjermene jeg hvis du hadde det? Har ingen som er noe tess, dessverre....
Morty999 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 hva er igjen på alpinan? er karosseriet vraket el noe ?
sammigun Skrevet August 20, 2011 Forfatter Skrevet August 20, 2011 Den bilen er plukket for alt som er av Alpina-deler. Alt av interiør er satt inn i min B10 4.0. Mye rust på karroseri, så er vel mer sånn el.vinduer, kjørekomputer osv som er noe å ha.... Det samme gjelder jo også -95'n.... Er mest småtteri som er igjen.
prohognes Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Den bilen er plukket for alt som er av Alpina-deler.Alt av interiør er satt inn i min B10 4.0. Mye rust på karroseri, så er vel mer sånn el.vinduer, kjørekomputer osv som er noe å ha.... Det samme gjelder jo også -95'n.... Er mest småtteri som er igjen. Har du motstanden til varmeapparatet? Jeg har den sverd typen. sitter mot torpedoen på venstre side på passasjersiden. Mvh runar
Eska Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Noe interiørdeler igjen? eventuelt ledningsnettet til dashbordet i fra 525-en? hvis det er for tilkobling av instrumentpanel med 4 kontakter, som på m5 speedo. bilder av eventuelt interiør ?
FKS Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Nå nærmer jeg meg fornøyd med min B10 4.0....Har da endel rester fra bilene jeg har plukket fra. Mye er allerede borte, men det er noe igjen. Skal rydde litt i rotet senere idag, og tar da litt bilder av det som ikke blir kastet med det første. ALT for mye å begynne å ramse opp, men send gjerne en PM om det er noe spesielt du ønsker. Jeg skal ikke bli millionær på dette, vi blir enige om fornuftige priser Bilene det dreier seg om er: *1995 525ia *1992 525i *1989 Alpina B10 3.5 Ikke så mye igjen fra Alpina'n, men 95-mod'n er fortsatt kjørbar, og mest plukket innvendig. Mye interiør-detaljer er dog fortsatt tilstede. Annonsen blir oppdatert....... Hei. Trenger en hjerne med Bosch nr: 0261 200 173. Har du det? Har du coil. BMW-nr:1 720 166.2? Mvh Frans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå