KKME30 Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 diverse bilder av mine biler og kameraters Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Nice pic`s. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Veldig fine bilder og biler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Sjå der va bildan ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Fin den e46 touringen, var jeg som importerte den inn i 2007 tror jeg det var. Er det gjort noe mer enn senking og nye felger på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Likte det andre,fjerde og siste bildet veldig godt! Fine biler var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Kjekt å se bilder av min gamle M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Fin den e46 touringen, var jeg som importerte den inn i 2007 tror jeg det var.Er det gjort noe mer enn senking og nye felger på den? gøy å høre hvor lenge hadde du bilen? har hatt den 2 nå og er kjempe fornøyd nei egentlig ikke passer bare på å stelle an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Kjekt å se bilder av min gamle M3! ja fin bil det strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 Fin den e46 touringen, var jeg som importerte den inn i 2007 tror jeg det var.Er det gjort noe mer enn senking og nye felger på den? gøy å høre hvor lenge hadde du bilen? har hatt den 2 nå og er kjempe fornøyd nei egentlig ikke passer bare på å stelle an Hadde den vel ikke særlig mye lenger enn 1 års tid tenker jeg, ble da byttet ut i en 5 serie med samme pakke.. Når den kom opp til Norge så gikk den svært dårlig-sto på verksted en god stund før de fant ut av det. Men det som var så greit med det var at de byttet alt slags deler for og finne feilen. Turboen ble byttet,dyser,eksos++. Det var egentlig bare en tett del av eksosen. Tenkte bare du skulle få vite om det- så denne bilen har ett langt liv foran seg Her er noen bilder av hvordan den var da jeg hadde den. (Bare si ifra hvis du vil jeg skal fjerne de.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå