christer1234 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hei! Har en bmw e30 med 2,5 preface motor. Når den står i fri og jeg slipper clutchen kommer det en "surrelyd" som er konstant. Høres ut som om om clutchen ligger å tar litt i svinghjulet? Kan det være clutchlageret? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 er nok utløserlagret det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Kan det være slitt og bøyd/bretta? Eneste måten er vel å bytte det, bør vel helst gjøres før jeg blir fri for clutch også..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 er nok uslitt.. blir ikke bøyd eller noe dette.. men bare lager lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Akkurat! Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Noen som vet hvilken del jeg trenger? Det er det lageret som ligger mellom girkassehuset og trykkplata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Er jo nesten noe av sjarmen til E30 det utløserlageret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Ja det er det lageret mellom trøkkplata og armen. Når det lager lyd ere på tide å bytte ja, mitt var så fastrusta og ødelagt at når jeg slo det av med hammeren, bare et lite hakk, så rant det kulelager over hele verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Ja det er det lageret mellom trøkkplata og armen.Når det lager lyd ere på tide å bytte ja, mitt var så fastrusta og ødelagt at når jeg slo det av med hammeren, bare et lite hakk, så rant det kulelager over hele verkstedet hehe, akkurat.. Kanskje dumt å vente til det ryker da? Mtp. at når bilen først begynner å bli brukt, blir den brukt hver dag.. Kanskje like greit å bare få det bytta nå mens den enda står uten skilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå