dynamal Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Kjøpte disse til en e36 sedan engang, men de passet ikke. Aldri brukt. Nylakkert i sterlingsilber tror jeg fargen het. Selges for 800kr PS: dette er "manuelle" speil. Ingen elektronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoffern Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamal Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 syntes du bør nevne at disse er uorginale da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamal Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Jeg kjøpte de for 5-6 år siden fra et medlem i den tro at det var M3 speil, eller rettere sagt M3 look, var jo klar over at det ikke var orginale, men det tror jeg de fleste skjønner når de ser annonsen og leser annonsen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoffern Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 må nk ned i pris hvist jeg skal ha de:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynamal Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Bare å komme med bud det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thoffern Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 300? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå