Bayerfan Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Hei, jeg er ny i Larvik omegn og kjenner ikke lakkeringsbransjen. En annen bil rygget inn i bakfangeren min. Lakken er sprukket, og jeg vet ikke om selve fangeren er skadet. Fangeren må undersøkes for skade, og uansett må den lakkeres. I tillegg vurderer jeg å lakkere frontfanger og panser. Jeg ønsker derfor tips for gode lakkeringsverksteder i området. Jobben vil bli en "forsikringsjobb" ojo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 T Andersen Billakkering AS Andersen T Billakkering AS Telefon:33 11 48 99 Besøksadresse:Gjærdal, 3271 Larvik Detaljert bedriftsinformasjon Andersen T Billakkering AS33 11 48 99 Gjærdal, 3271 Larvik Han kan lakkering! Ligger vel i en vei som heter gjærdal, og mener det er nummer 9. Blir omtrent midt i den bakken som går fra nordbyen kjøpesenter og ned mot elveveien mellom elkjøp og opel. Blir nesten tvers over veien av NAF nedi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Uenig. Hadde en M3 fanger til lakkering, samt panser for endel år siden. Først prøvde han å ta en spansk en med å bare lakkere halve panseret (steinsprut), noe som ble ett elendig resultat, og som endte opp i ny jobb og lenger ventetid for meg. Fangeren sprakk opp etter 2 uker, trolig grunnet dårlig forarbeid, og måtte selvfølgelig av bilen igjen for ny jobb. En kompis leverte sin Honda Del Sol til hellakkering året etter, + - .. det var renning mange steder, så godeste Andersen måtte lakkere hele bilen på nytt. Dra til Jan Erik Solheim i Sandefjord du, han er dyktig. Har brukt han på alle lakkeringsjobbene mine etter fadesen hos Andersen. Og jeg er nøye, det kan sikkert noen bekjente her inne bekfrefte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Jeg har også hørt mye rart om T. Andersen. Det ser greit ut når du drar der ifra, men etter kort tid ser det ikke fullt så bra ut, så jeg regner med de slurver litt med grunnarbeidet. Hadde min bil innom der på befaring i fjor. Den skulle da hellakkeres, men når jeg fikk høre noen av de løsningene han som kikket på bilen kom med så dro jeg et annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Er lenge siden jeg hadde bil til lakkering der, egentlig jævlig lenge siden jeg har hatt bil til lakkering i det store og hele, men anyway.. Dette var den gang tom lakkerte selv, og godt mulig kvaliteten har gått ned noen hakk etter det. Uansett så er det bra det kommer innspill som faktisk kan dokumenteres på bakgrunn av faktiske forhold. Takker for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Takker for tilbmld. Må sjekke med forsikringsselskapet om de har noen innspill. Hvordan er det, kan jeg velge hvem jeg vil i slike tilfeller? Regner med at Solheim i Sandefjord kan sjekke om fangeren er skadet og må byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Har bare vært borti en forsikringsak, nettopp episoden hos Andersen. Den gangen var det sånn at forsikringselskapet sendte en takstmann for å gi ett overslag på skadene, så henviste han meg til bilforhandleren\lakkeringsverkstedet forsikringselskapet mitt brukte. Du MÅ ikke bruke det firma, men de vil jo helst det.. mye lettere for de når det kommer til bokføring, kommunikasjon osv. Sikkert no rabatt også Fungerer helt sikkert på samme måte enda. Bare si til taksteren at du helst vil bruke ett annet firma, så sier han hva du skal gjøre. Jan Erik ser det lett, men det gjør du vel selv også? Trenger ikke jobbe hos NASA for å se om en plastfanger kan reddes eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfan Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Har sendt inn skademld. Som du sier vil det komme en takstmann, får høre hva han sier. Tror ikke fangeren er sprukket, men vil bare være helt sikker på at det stemmer. Lakken og sort "innlasting" list er er sprukket/skadet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå