Gå til innhold

Billigere med service i sverige?

JonasFB
 Share

Anbefalte innlegg

:mrgreen:

Hei JonasFB.

Søk på nettet over verksteder i fylke (len) du tenker deg i sverige å ring og hør.

Du bor i ski så da ville vel Gøteborg og Alvsborg by på muligheter.

Har ingen erfaring med service selv i sverige men en kompis sparte 50%!!!!! på sin budbil.

At du sparer penger tviler jeg ikke på turen ble ikke billigere for min venn men norske service-summen ga han service i sverige, 9kg kjøtt og en natt på hotellet ved Liseberg :D

God tur til sverige :D

Igjen en kommentar til dolk :D

Spare penger er å være forutseende med bilen du har slik at den ikke byr på uforutsette problemer. Hvor mye koster bilen på bildet ditt pr mil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :)

Min bestefar bor i sverige, så skal ta det på veien ned en gang. Så opphold blir gratis.

Dolk: Jeg er student, og har ikke all verdens med penger! Men ja jeg kjøper BMW istedenfor Kia fordi det er verdt penga! Fin bil du kjører forresten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer fort mange tusen på service i sverige ja.

Du trenger ikke å reise lenger enn til feks Årjäng, der er det flere verksteder som tar service på feks BMW.

Husk bare å ta med kvitteringen når du skal inn igjen i norge, for som norsk statsborger trenger du ikke å betale svensk mva på service siden dette ikke er handelsvare og du får da refundert mva (25%) av servicekostnaden.

Jeg har campingvogn i sverige som står der fast (nå på 9.året) og har benyttet meg av servicer i sverige i mange år.

Serviceprisen er fort under halve prisen av hva det koster her hjemme i norge, og i tillegg får du igjen den svenske mva hvis du stopper på grensen, så her snakker vi mange kroner spart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer fort mange tusen på service i sverige ja.

Du trenger ikke å reise lenger enn til feks Årjäng, der er det flere verksteder som tar service på feks BMW.

Husk bare å ta med kvitteringen når du skal inn igjen i norge, for som norsk statsborger trenger du ikke å betale svensk mva på service siden dette ikke er handelsvare og du får da refundert mva (25%) av servicekostnaden.

Jeg har campingvogn i sverige som står der fast (nå på 9.året) og har benyttet meg av servicer i sverige i mange år.

Serviceprisen er fort under halve prisen av hva det koster her hjemme i norge, og i tillegg får du igjen den svenske mva hvis du stopper på grensen, så her snakker vi mange kroner spart.

Men du må vel betale norsk moms? Hvis du får refundert den sveneske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...