shoetang Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 SELGER FAMILIEBILEN MIN:( Importert fra Tyskland i 2011. 2 eiere i Tyskland bare meg i Norge. Da jeg fikk bilen opp hadde jeg den på NAF kontroll. Var en knekt bakfjær og noen stabb stag og et indre endeledd som var slitt. Jeg skiftet dempere og fjærer til Bilstein B12, senket 35mm fremme og 25mm bak. Jeg skifta indre og ytre endeledd på begge sider. Skiftet begge stabb stagene. Tok hjulstilling på bilen etterpå. Bilen fungerer som den skal og har bare en pitteliten bulk/hakk på venstre siden, prøvde å få det med på bilde, men det var så lite eg klarte ikke å få den til å vise på bilde. Bilen er meget pen og god å kjøre. Den er godkjent i vognkort med 225.45.17 fremme og 245.2017 bak. Det står orginale smidde BMW MOTORSPORT felger på. Kilometer stand: 184 580 km HBO 110 000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30263591 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 jævelig bra ! måtte le litt når jeg så barnesetene i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shoetang Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Konge bil til å ha med kidsa i:) synd den ble solgt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå