2000Touring Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Har en 1999 e46 320d hvor de på verkstedet for et par år siden klarte å nappe av/i stykker ledningen til det ene hornet. Plukker bilen litt fra hverandre for tiden, og tenkte da å få tak i et nytt horn. Problemet er som følger: http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47/LHD/N/1999/february/browse/vehicle_electrical_system/horn/ Det er 2 horn på bilen, en med high pitch og en med low pitch. Det er den på høyre siden som er ødelagt, men jeg klarer ikke å se noen bmw-nummer på den. Det er dog noe bosch-nummer på den. Uansett klarer jeg ikke finne ut om denne er den med low eller high pitch, noe som gjør det vanskelig å bestille den rette. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Nummeret som står på er E9 70/388 1157 Takk til den som har svaret på denne nøtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Ingen som har noe å bidra med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Hadde regnet med at noen kunne noe om dette Samme det, jeg kjøpte 2 brukte horn på hugger'n, så da er det i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå