Gå til innhold

BMWCCN Rogaland årlige Concourse d' elegance Søndag 28- Aug

huldra66
 Share

Anbefalte innlegg

synes det er helt fjernt at DANI ikke fikk premie.har hatt støv på hjernen dn juryen lol lol :)

Forutenom at det ikke var gjort rent i det heletatt inni bilen, manglet dørtrekk, høytaler og slikt... Stort hull i fremfangeren, ting i hanskerom og bagasjerom, knekker i listverk osv...

Det er slikt hvert år, alltid noen som ikke forstår hva Concourse d'Eleganse egentlig er. JFGI...

Ser ikke problemet med å ha ting i bagasjerommet? Er vel d det er til, eller?

+ bilen til DANI er jo daily driven, å ikke en "sølvpil" som bare vises ute blant folk noen få ganger i året...... FTW - StanceWorks forever

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stiller du i en konkurranse som går ut på renslighet og ordentlighet, så stiller du ikke med et fullt bagasjerom med ting og tang, det sier seg selv.

Og hvis det er min bil du referer til med; "sølvpil som bare vises ute blant folk noen få ganger i året", så er det faktisk hverdagsbilen min dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er helt fjernt at DANI ikke fikk premie.har hatt støv på hjernen dn juryen lol lol :)

Forutenom at det ikke var gjort rent i det heletatt inni bilen, manglet dørtrekk, høytaler og slikt... Stort hull i fremfangeren, ting i hanskerom og bagasjerom, knekker i listverk osv...

Det er slikt hvert år, alltid noen som ikke forstår hva Concourse d'Eleganse egentlig er. JFGI...

Ser ikke problemet med å ha ting i bagasjerommet? Er vel d det er til, eller?

+ bilen til DANI er jo daily driven, å ikke en "sølvpil" som bare vises ute blant folk noen få ganger i året...... FTW - StanceWorks forever

:D

Ser ikke problemet med å bruke et halvt minutt på å tømme bagasjerommet hjemme før du stiller på et treff, som du har fått alle retningslinjer for bedømmingen til gjennomlesning på forhånd.

Jeg har faktisk vunnet denne konkuransen flere ganger, med forskjellige biler, som er/var både "daily drivers" og banebiler, men jeg liker å ha ting i orden, å vil ikke kjøre rundt i en "søppelbøtte"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...