cmito Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Slenger ut et par bilder av dieselbørsa mi Kjøpte den i Bø i Telemark i mai 2011. To do list: [x] M-Tech II front. [x] Hel-lakkering inkludert lister. [x] Tectylering. [x] Solfilm hele veien. [x] Nye blinklys. [x] Lamin-X på frontlykter. [x]Angel-Eyes. [x] Dynavin Spiller. [x] Xenon grøftelys. [x] Nye Sommerfelger. [x] Coilovers. [x] Nye Baklykter. [x] Ecotune komplett eksos fra turbo. [x] Mapping hos TRF-Racing. [ ] M3 SMG ratt (Gøy med Paddle-shift) [ ] interiørrens + skinnbehandling. [ ] Sort taktrekk. [ ] E46 M3 speil. Bilen når jeg kjøpte den. Ferdig lakket med M-Tech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jøss da... stjeler plassen min og greier til å fotografere på Så ikke dum ut denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Det har jeg faktisk ikke sett:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg var der for 3 år siden hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 jeg var der for 3 år siden hehe markeringa de holder vel ikke så lenge? Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 haha visst gjør den det men det er en kul plass å ta bilder... bare dumt de har ødelagt plassen totalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Tøff!! Liker felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 haha visst gjør den det men det er en kul plass å ta bilder... bare dumt de har ødelagt plassen totalt! Åssen så det ut før? Flytta nettopp bort her jeg Hadde egentlig lyst å ta noen bilder der som de hadde tagget på veggen, men der så det jo ut som at det bodde noen.. Hadde bilen til takst idag, kjørte på en harepus på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 var mye mer ting der... tønner, drivhus, gamle traktorer etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Blitt en stund siden sist oppdatering, og det har skjedd litt i mellomtiden. Katalysatorne og resten av eksosen er skiftet ut med eksos ifra ecotune. Siden eksostrykket da minsker, så kan man dra ut litt ekstra effekt, og fremdeles være innenfor sikre toleranser. Mappinga var det Terje Raymond (TRF-Racing) som utførte. Bilen skal nå yte en ca 177hk. Bilen har alltid vært fryktelig stiv, og det endte jo selvfølgelig til slutt opp med en knekt felg. Nye felger ble handlet inn (Det er her den onde sirkelen begynner) Og da måtte jeg ha coilovers for å få plass til felgene Elsker dekkstrekk! Bare synd at det var felgbeskyttelse på det dekket :/ 225/35-18" på 9,5" felg. Framme så er det 215/40-18" på 8,5" Felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Veldig flott touring. Så meget riktig ut med nye felger og coilovers! Eneste jeg ikke likte var M merket i grillen, men det er jo en smaksak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jøss. Flere fra Grimstad her inne jo! Tøff bil! Blei knalltøff med felgene! 5er innpress siden du kjører så mye dekkstrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Takker for det Mange Grimstad folk her inne? Ser det triller en del bimmere her borte Det er Et20 framme, og Et25 bak. Tror det har stått på en E46 m3. Ville ha det sånn, liker best når felger er på utsiden, og med godt strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Mangler bare godt med strekk da ? Tøff bil, og gromme felger:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Tøff touring Hvordan demonterte du alt baki for å bytte til coilovers? Hvor mange kelvin i grøftelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå