Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man vibrasjoner er det som regel utslitt hardy som er skyldig....

Mellomakselrørene er også sinnsykt tynn i godset så dem veier nesten ingen ting og diameteren på akselen er heller ikke særlig stor så det skal endel ubalanse til for at det gjør utslag..

Skrevet

Takker for mange gode meiningar :) Uansett har eg mest trua på å få gjort dette på skikkeleg vis, balansert, hos eit firma som kan sakene. Snakka med GKN driveline her om dagen, som tok 1750 eks. moms for innkorting, sveising og balansering. Disse karanane lakkerer vist heile akslingen til slutt også. Prisen innebar ingen utskifting av rør, kryss eller anna.

Det du seier Larsen er at eg bør skifte både kryss framme og bak på den fremste mellomakslingen? Leddet i bakkant virka tight og fint serru..

Hadde i forrkant tenkt å kjøpe ny hardy og opplagring, godt tips fra deg å montere denne på før eg leverer den inn!

Skrevet
Takker for mange gode meiningar :) Uansett har eg mest trua på å få gjort dette på skikkeleg vis, balansert, hos eit firma som kan sakene. Snakka med GKN driveline her om dagen, som tok 1750 eks. moms for innkorting, sveising og balansering. Disse karanane lakkerer vist heile akslingen til slutt også. Prisen innebar ingen utskifting av rør, kryss eller anna.

Det du seier Larsen er at eg bør skifte både kryss framme og bak på den fremste mellomakslingen? Leddet i bakkant virka tight og fint serru..

Hadde i forrkant tenkt å kjøpe ny hardy og opplagring, godt tips fra deg å montere denne på før eg leverer den inn!

Anbefaler GKN.. di veit hva di driver med!

sjekk her. http://www.rallyruth.com/2009/gkndriveline.htm nederst så er det ett par liker hvor du kan se litt bilder fra verkstedet dems osv!

har hatt mange aksler hos di. og alltid er det strøkent da jeg får det i retur! aldri noe tull...

Skrevet

Høyrest bra ut, såg meget profft ut! Trur eg går for den i Bergen, så kan eg levere og hente den hos dei dirkete, greit å sleppe postoppkrav.. Viss dei er bra og då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...